Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Registrų centro istorija / Gyventojų registras

GYVENTOJŲ REGISTRAS 2014-2020 m.

 

2015 m.

Gyventojų registro valdytojo pakeitimas.
2015 m. sausio 1 d., įsigaliojus naujoms Gyventojų registro įstatymo pataisoms, nauju Gyventojų registro duomenų valdytoju tapo Teisingumo ministerija.

2016 m.

Gyventojų registro tvarkymas pavestas Registrų centrui.
Vyriausybė paskyrė Registrų centrą Gyventojų registro tvarkytoju. Šiame registre yra renkami ir saugomi svarbiausi žmogaus asmens duomenys – vardas, pavardė, asmens kodas, kiti asmens tapatybę patvirtinantys duomenys, šeiminė padėtis, informacija apie sutuoktinius, tėvus, vaikus ir deklaruotą gyvenamąją vietą. Šie duomenys yra teikiami įvairioms Lietuvos Respublikos institucijoms, kitiems registrams ar informacinėms sistemoms bei kitiems teisinį pagrindą juos gauti turintiems subjektams.

2017-2020 m.

Kartu su partneriais iš Nyderlandų įgyvendintas ES Dvynių projektas „Parama civilinės būklės aktų registravimui ir dokumentų saugumui užtikrinti“ Kosovo Respublikoje.
Projekto tikslas – padėti Kosovo civilinės būklės aktų registravimo įstaigai ir savivaldybių civilinės būklės aktų įstaigoms tobulinti civilinės būklės aktų registravimo sistemą ir užtikrinti dokumentų saugumą, atsižvelgiant į Europos Sąjungos standartus ir remiantis gerąja praktika. Registrų centro ekspertai išanalizavo Kosove esančią padėtį ir parengė siūlymus bei rekomendacijas dėl institucinės struktūros funkcijų, įstatymų ir teisės aktų pakeitimų, informacinių sistemų ir technologinių procesų optimizavimo, naujų elektroninių paslaugų sukūrimo, duomenų mainų ir registrų tarpusavio sąveikos užtikrinimo, informacinių sistemų ir duomenų saugumo bei elektroninio archyvo kūrimo klausimais.


 Atgal  Į puslapio viršų