Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia

Apie Registrų centrą


Registrų centras – pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas ir pažangios valstybės bei visuomenės partneris, puoselėjantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene ir suinteresuotomis šalimis. Registrų sistemos pagrindą sudaro 6 pagrindiniai valstybės registrai, iš kurių 5 pagrindinių valstybės registrų tvarkytojas yra Registrų centras. Pagrindinės Registrų centro veiklos yra registrų objektų registravimas ir duomenų teikimas.
 
Be viešųjų paslaugų teikimo Registrų centras vykdo ir komercinę veiklą: išduoda kvalifikuotus energinio naudingumo sertifikatus, atlieka individualų nekilnojamojo turto vertinimą bei kadastrinius matavimus.
   
MISIJA
VIZIJA
visuomenės poreikių tenkinimas, efektyviai ir patikimai tvarkant patikėtus valstybės informacinius išteklius.
lyderiaujanti pasaulyje, valstybės informacinius išteklius tvarkanti ir jų pagrindu paslaugas teikianti įmonė.
 
VERTYBĖS
Profesionalumas
Bendradarbiavimas
Atsakomybė

 

Įmonė įsteigta Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu 1997 m. Pradėjęs veikti kaip nekilnojamojo turto kadastro ir registro tvarkytojas, Registrų centras prie savo veiklos prijungė kitus svarbiausius šalies registrus ir šiai dienai tvarko 11 registrų, per dešimtį informacinių sistemų, o klientus aptarnauja 50 klientų aptarnavimo vietų.
 
Pagrindiniai įmonės veiklos tikslai:
  1. Efektyvus specialiųjų įpareigojimų vykdymas tvarkant valstybės informacinius išteklius;
  2. Veiklos efektyvumo didinimas, darbuotojų kompetencijų kėlimas;
  3. Kompleksinių, inovatyvių, didelės pridedamosios vertės sistemų ir paslaugų kūrimas bei teikimas.


 Atgal  Į puslapio viršų