Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia

Apie Registrų centrą


Pažangios valstybės partneriui - 25

Registrų centras – pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas ir pažangios valstybės bei visuomenės partneris, puoselėjantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene ir suinteresuotomis šalimis. Registrų sistemos pagrindą sudaro 6 pagrindiniai valstybės registrai, iš kurių 5 pagrindinių valstybės registrų tvarkytojas yra Registrų centras. Pagrindinės Registrų centro veiklos yra registrų objektų registravimas ir duomenų teikimas.
 
Be viešųjų paslaugų teikimo Registrų centras vykdo ir komercinę veiklą: išduoda kvalifikuotus energinio naudingumo sertifikatus, atlieka individualų nekilnojamojo turto vertinimą bei kadastrinius matavimus.
Registrų centro misija Registrų centro vizija
   
MISIJA
VIZIJA
visuomenės poreikių tenkinimas, efektyviai ir patikimai tvarkant patikėtus valstybės informacinius išteklius.
Europos Sąjungos lyderė, efektyviai ir inovatyviai tvarkanti valstybės informacinius išteklius ir jų pagrindu pažangias paslaugas teikianti įmonė.
Registrų centro vertybės
 
VERTYBĖS
Profesionalumas
Bendradarbiavimas
Atsakomybė

 

Įmonė įsteigta Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu 1997 m. Pradėjęs veikti kaip nekilnojamojo turto kadastro ir registro tvarkytojas, Registrų centras prie savo veiklos prijungė kitus svarbiausius šalies registrus ir šiai dienai tvarko 10 registrų, per dešimtį informacinių sistemų, o klientus aptarnauja 50 klientų aptarnavimo vietų.
 
Įmonės strateginės veiklos kryptys:
  1. Specialiųjų įpareigojimų kryptis. Nuoseklus ir pažangus nustatytų įpareigojimų vykdymas tvarkant valstybės informacinius išteklius.
  2. Inovatyvių paslaugų kryptis. Kompleksinių, inovatyvių, didelės pridedamosios vertės sistemų ir paslaugų kūrimas ir teikimas.
  3. Efektyvumo ir kompetencijos kryptis. Veiklos efektyvumo didinimas, darbuotojų kompetencijų ugdymas.


 Atgal  Į puslapio viršų