Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą

Karantino laikotarpiu raginame klientus paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu, naudojantis Registrų centro savitarna

Itin svarbiais ir neatidėliotinais atvejais, kai paslaugos neteikiamos elektroniniu būdu, klientai aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravus telefonu (8-5) 268 8262. Klientus priimančių padalinių darbo laikas:
Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Utenoje, Telšiuose ir Tauragėje: I-IV 8:00-17:00, V 8:00-16:00.

Klientų maloniai prašome į padalinius atvykti laikantis visų rekomendacijų dėl COVID-19 viruso prevencijos: atvykti vieniems, dėvėti apsauginę kaukę bei pirštines, atsiskaitymams nenaudoti grynųjų pinigų. Jei esate saviizoliacijos režime, jaučiate infekcijos simptomus ar apskritai jaučiatės prastai, į klientų aptarnavimo padalinį nevykite ir kreipkitės į Karštąją koronaviruso liniją tel. 1808. Dažniausiai užduodamus klausimus apie COVID-19 galite rasti čia.

Informaciją apie teikiamas paslaugas ir jų užsakymus teikiame Konsultacijų centro portale  arba telefonu (8 5) 268 8262.
Dėl išaugusio besikreipiančiųjų skaičiaus atsakymai į užklausas gali užtrukti.

Susisiekime

 
Klientų aptarnavimo padaliniai
Informacija
telefonu
Informacija apie paslaugas
     
Klientu aptarnavimo padaliniuose Telefonu
     
Kontaktai ir darbo laikas (8 5) 268 8262 Konsultacijų centras
 

 
Įmonės
rekvizitai
Komercinės
paslaugos
Prašymo (skundo)
pateikimas
     
Paštu
     
Rekvizitai Individualus turto vertinimas
Kadastriniai matavimai
Energinio naudingumo sertifikavimas
Pateikti  prašymą


 Atgal  Į puslapio viršų