Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Veiklos sritys / Europos Sąjungos finansuojami projektai


Projektas finansuojamas iš Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų

Projektas Nr. 02-085-P-0008 „Įgaliojimų registro modernizavimas“

Valstybės įmonė Registrų centras įgyvendina projektą „Įgaliojimų registro modernizavimas“.
 
Projektas įgyvendinamas pagal 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos valstybės skaitmeninimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 05-002-01-07-08 „Kurti technologinius sprendimus ir įrankius, leidžiančius saugiai ir patogiai naudotis paslaugomis“.
 
Projekto tikslas  - modernizuojant Įgaliojimų registrą sukurti paslaugas, leidžiančias juridiniams ir fiziniams asmenims sudaryti, registruoti, tvarkyti bei naudoti naujų rūšių įgaliojimus informacinių technologijų (IT) priemonėmis.
 
Projekto uždavinys – sudaryti sąlygas juridiniams ir fiziniams asmenims sudaryti, registruoti, tvarkyti bei naudoti naujų rūšių įgaliojimus IT priemonėmis.
 
Pagrindinės problemos, kurias siekiame spręsti šiuo projektu:
  • Siekiant gauti trečiųjų šalių teikiamas paslaugas, kurias užsisakant yra pateikiami įgaliojimai, sugaištama daug laiko, rankiniu būdu tikrinant įgaliojimo pavedimo duomenis;
  • Informacinių technologijų priemonėmis galima sudaryti įgaliojimus tik kelių tipų veiksmams atlikti;
  • Sudarant įgaliojimus informacinių technologijų priemonėmis galima konkrečiai pasirinkti tik nedidelę dalį visų teikiamų viešųjų ir administracinių paslaugų, kurioms gauti būtų skirtas įgaliojimas;
  • Nėra galimybės Įgaliojimų registre automatizuotai registruoti ir centralizuotai tvarkyti įgaliojimus, sudarytus išorinėse sistemose jose teikiamoms paslaugoms gauti;
  • Juridinių asmenų sudaryti įgaliojimai tvarkomi decentralizuotai ir nestruktūrizuotai 
 
Modernizavus Įgaliojimų registrą:
  • Visi įgaliojimai ir prokūros galės būti kaupiami viename Įgaliojimų registre ir centralizuotai tvarkomi. Vieningas visų įgaliojimų (prokūrų) tvarkymas bus patogesnis vartotojams. Įmonėms ir organizacijoms, kurių paslaugoms gauti yra reikalingi įgaliojimai, nereikės kurti ir palaikyti programinių priemonių, leidžiančių registruoti ir kaupti įgaliojimų;
  • Bus realizuotas viešosios paieškos funkcionalumas, leidžiantis patogiai ir greitai atlikti įgaliojimų ir prokūrų paiešką registre, nebereikės fiziškai pateikti „popierinio“ įgaliojimo paslaugai gauti;
  • Užtikrintas didesnis su fizinių asmenų įgaliojimų sudarymu, registravimu ir panaudojimu susijusių el. paslaugų patrauklumas ir naudojamumas;
  • Užtikrintas greitesnis, patogesnis ir paprastesnis gautų duomenų apie įgaliojimus interpretavimas išorinėse sistemose Galimybė gautus klasifikuotų įgaliojimų duomenis interpretuoti išorinėse sistemose automatiškai;
  • Užtikrintas patogesnis, greitesnis ir saugesnis juridinių asmenų įgaliojimų sudarymas ir panaudojimas Juridiniams asmenims realizuota galimybė sudaryti įgaliojimus informacinių technologijų priemonėmis ir įregistruoti registre.
  • Užtikrintas patogesnis ir greitesnis notarine ar jai prilyginta tvarka tvirtinamų įgaliojimų išregistravimas IT priemonėmis be notaro patvirtinimo.
 
Projekto įgyvendinimo laikotarpis - nuo 2020 m. rugsėjo 30 d. iki 2025 m. sausio 31 d.
Projekto vertė – 598 337,84 Eur (iš jų PVM 86 339,81 Eur).
 


 Atgal  Į puslapio viršų