Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

NUOTOLINIŲ KANALŲ APTARNAVIMO CENTRO VADOVAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Nuotolinių kanalų aptarnavimo centras
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • planuojant, organizuojant ir koordinuojant centro veiklą;
  • užtikrinant kokybišką ir klientų aptarnavimo standartą atitinkantį klientų aptarnavimą nuotoliniais kanalais;
  • užtikrinant optimalų ir klientų poreikius atitinkantį nuotolinių kanalų pasirinkimą ir jų prieinamumą;
  • užtikrinant efektyvų dokumentų valdymo procesą vadovaujantis Lietuvos Respublikos ir Įmonės norminių aktų nuostatomis.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 3 (trijų) metų vadovavimo padaliniui patirtis;
  • ne mažesnė kaip 3 (trijų) metų darbo klientų aptarnavimo nuotoliniais kanalais patirtis;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirstas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti kilusias problemas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 4 116 Eur su mokesčiais (4 116 - 6 174 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Kartu su pretendento dokumentais, prašome pateikti VĮ Registrų centro nuotolinių aptarnavimo kanalų vystymo krypčių pristatymą.
 
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 
Kontaktai pasiteiravimui: el.p. cv@registrucentras.lt , tel. +370 694 10038.


 Atgal  Į puslapio viršų