Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VIDINIŲ IS VALDYMO SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)​


Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • organizuojant Registrų centro vidinių sistemų (DVS, Paslaugų apskaitos sistema, Navision, CRM ir kt.), bendrų elektroninėms paslaugoms veikti reikalingų komponentų ir įmonės vidaus administravimo funkcijoms vykdyti skirtų IS priežiūrą ir plėtrą;
  • organizuojant ir kontroliuojant IS plėtrai reikalingų galimybių studijų ir investicijų projektų rengimą, reikalingų paslaugų pirkimą;
  • kontroliuojant IS keitimo ar plėtros darbų kokybę, inicijuojant priskirtų IS veikimo sutrikimų sprendimus;
  • planuojant, organizuojant ir koordinuojant skyriaus veiklą.


Šioje pozicijoje svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas: socialinių mokslų studijų, teisės, ekonomikos, verslo ir vadybos studijų krypčių ar technologijos mokslų studijų srities, bakalauro ar jam prilygintas kvalifikacinis laipsnis;
  • ne mažesnė kaip 1 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis, o skyriuje, kurio sudėtyje nėra grupių vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti kilusias problemas;
  • gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 3 662 Eur su mokesčiais (3 662 - 5 494 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės privatumo pranešime .
 
Kontaktai pasiteiravimui: tel. +370 667 14876.


 Atgal  Į puslapio viršų