Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

RIZIKŲ VALDYMO IR ATITIKTIES GRUPĖS VYRIAUSIASIS (-IOJI) SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Prevencijos departamento Rizikų valdymo ir atitikties grupė
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • formuos rizikų valdymo politiką;
  • rengs rizikų valdymo metodiką, organizuos ir palaikys rizikų valdymo procesą;
  • atliks identifikuotų rizikų monitoringą ir teiks ataskaitas;
  • atliks vidaus kontrolės analizę;
  • atliks atsparumo korupcijai lygio nustatymą teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka;
  • teisės aktuose nustatytais atvejais ir tvarka dalyvaus rengiant korupcijos prevencijos veiksmų planą, pagal kompetenciją atliks jo įgyvendinimo stebėseną;
  • teiks pasiūlymus dėl korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemonių diegimo ir įgyvendinimo;
  • pagal poreikį ir kompetenciją atliks kitas funkcijas, gerinančias korupcijai atsparią aplinką.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas teisės, ekonomikos, sociologijos, verslo, vadybos, viešojo administravimo studijų krypčių išsilavinimas (ne žemesnis nei magistro kvalifikacinis laipsnis);
  • ne trumpesnė nei 1 metų korupcijos prevencijos ir (ar) rizikų valdymo ir (ar) atitikties
  • srityse ir (ar) teisinio darbo patirtis;
  • gebėjimas rengti vidaus ir išorės norminius teisės aktus (procesų aprašymus) šiai pareigybei priskirtose veiklos srityse;
  • korupcijos prevencijos, rizikų valdymo, atitikties ir vidaus kontrolės užtikrinimo principų ir teisės aktų bei standartų reikalavimų išmanymas;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2187 Eur su mokesčiais (2187 - 3281 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis, galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .
 
Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876.

Dokumentus iki 2024 m. kovo 19 d. imtinai kviečiame pateikti e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų