Naujienos |
|
|
|
Registrų centras plečia konsultantų komandą - Utenoje sukurs 30 naujų darbo vietų
2020 m. rugsėjo 8 d.
Gerąsias klientų aptarnavimo praktikas diegiantis Registrų
centras stiprina klientų konsultavimo pajėgumus - iki šių metų pabaigos Utenoje
bus suburta nauja konsultantų komanda, kuri papildys šiuo metu Tauragėje
dirbantį įmonės Konsultacijų centrą.
"Reaguodami į klientų
poreikį, kuris pastebimai išaugo šių metų pavasarį įvedus karantiną,
nusprendėme investuoti į papildomus konsultantų pajėgumus. Registrų centro
teikiamų paslaugų spektras yra labai platus ir kompleksiškas, tad nuolatinis
klientų konsultavimas yra integrali įmonės veiklos dalis. Vertiname regionus ir
jų specifiką, o investuoti į Utenos regioną nusprendėme atsižvelgę į palankias
galimybes čia pritraukti reikalingas kompetencijas", - sako Registrų centro
Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Jau šią savaitę numatoma paskelbti
konsultantų atrankas. Nauja komanda po mokymų įsikurs naujai įrengtose
patalpose, kurios bus pritaikytos konsultacijų centro darbuotojų patogiam
darbui. Pirmuoju etapu planuojama suburti maždaug 10 specialistų komandą,
vėliau konsultantų skaičių Utenoje ketinama išplėsti iki 30-ies.
Šiuo metu Registrų centro Konsultacijų
centro komandą sudaro daugiau kaip 20 specialistų, konsultuojančių klientus
telefonu ir internetu, dauguma jų dirba Tauragėje.
D. Karaliūnienės teigimu, išplėsta
konsultantų komanda leis greičiau ir sklandžiau patenkinti klientų poreikius. Šiuo
metu Registrų centro Konsultacijų centro specialistai kiekvieną dieną atsako į
maždaug 1,5 tūkst. skambučių. Per karantiną (kovo-birželio) mėnesiais
skambinančiųjų srautas atskiromis dienomis buvo išaugęs net iki 5 tūkst. skambučių
per dieną.
Jau netrukus Registrų centre bus pradėti
diegti nauji ir pažangūs klientų aptarnavimo sprendimai, leisiantys efektyviai
valdyti klientų srautus ir operatyviai suteikti jiems reikalingas paslaugas bei
konsultacijas. Nauja programinė įranga apjungs visus užklausų valdymo kanalus,
efektyviai paskirstys konsultantų resursus pagal jų apkrovimą ir kompetencijas.
Visa tai leis operatyviau atsakyti į klientų skambučius ir užklausas, pagal
pasirinktą temą nukreipti klientus į profesionalius konsultantus.
2019 m.
Registrų centre sukurtas ir pradėtas taikyti Klientų aptarnavimo standartas,
kuris padeda užtikrinti vieningus klientų aptarnavimo principus visuose klientų
aptarnavimo padaliniuose. Didelis dėmesys skiriamas klientų patogumui -
daugiausiai klientų sulaukiančių padalinių Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje darbo
laikas prailgintas iki 18 val., klientams suteikta galimybė naudotis nemokamu
Wi-Fi, paslaugų užsakymas perkeltas į elektroninę erdvę. Dėl šių pokyčių
vidutinis klientų laukimo laikas sutrumpėjo du kartus.
Be to,
net 9 klientų aptarnavimo padaliniai skirtinguose šalies miestuose buvo
perkelti į klientams ir darbuotojams patogesnes patalpas. Nuo šių metų liepos
trijuose didžiuosiuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose,
kuriuose per dieną apsilanko po kelis tūkstančius klientų, įrengtos savitarnos
erdvės, kuriose klientai gali užsisakyti norimas paslaugas, gauti ar pateikti
reikalingus duomenis ar susipažinti su tvarkomais jų asmens duomenimis.
Jau
visai netrukus klientams bus sudarytos galimybės vizitui Registrų centre
užsiregistruoti iš anksto ir atvykti sutartu laiku.
Apie Registrų centrą
Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius
išteklius - valstybės registrus ir informacines sistemas - ir tai darydamas
vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų valstybės institucijų) nustatytomis
tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 11 valstybinės
reikšmės registrų ir daugiau kaip 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia
pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal
poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo
sprendimus. Per pastaruosius dvejus metus Registrų centras įgyvendino eilę
reikšmingų veiklos projektų. Vienas iš pagrindinių artimiausių uždavinių - rezervinio E. sveikatos sistemos duomenų centro įsteigimas.
|