Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

JIRA PRODUKTO ADMINISTRATORIUS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Veiklos valdymo skyrius
Darbo vieta: Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Darbo aprašymas:
  • pritaikyti ir prižiūrėti Atlassian Jira bei susijusius programinės įrangos paketus (Jira Software, JIRA Service Desk, Confluence, BigPicture ir kt.) IT procesų (incidentų, užklausų, pokyčių, versijų, PĮ kūrimo, projektų ir kt.) įgyvendinimui, valdymui, tobulinimui bei palaikymui;
  • analizuoti, projektuoti, dokumentuoti, testuoti ir įgyvendinti (diegti, konfigūruoti, administruoti ir kt.) Jira programinės įrangos sprendimus;
  • įgyvendinti bei prižiūrėti Jira produktų ir kitos įmonėje naudojamos programinės įrangos integralius sprendimus;
  • užtikrinti Jira produktų palaikymą – incidentų, užklausų sprendimą, savalaikį programinės įrangos versijų atnaujinimą;
  • konsultuoti ir mokyti įmonės darbuotojus IT procesų, kuriuose naudojami Jira įrankiai klausimais;
  • remiantis Jira duomenimis analizuoti IT procesų rodiklių reikšmes, tendencijas, nuokrypius ir rengti įžvalgas bei rekomendacijas procesų bei įrankių optimizavimui.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis išsilavinimas arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • Atlassian Jira ar kitų IT paslaugų valdymo įrankių išmanymas, projektavimo, administravimo, priežiūros patirtis;
  • IT valdymo metodikų ir gerųjų praktikų (COBIT ir/ar ITIL, Agile) išmanymas (sertifikatai būtų didelis privalumas);
  • ne mažesnė kaip 2 metų patirtis informacinių technologijų procesų valdymo srityje;
  • žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, susijusius su informacinėmis technologijomis, valstybės informacinių sistemų ir registrų steigimu, kūrimu ir eksploatavimu, informacinių sistemų ir infrastruktūros bendrus veikimo principus;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B2 lygiu;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • analitinis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje, tuo pačiu gerinant įmonės klientų poreikius atitinkančius lūkesčius;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1798 Eur su mokesčiais (1 798 – 2 698 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą iki balandžio 28 d. imtinai kviečiame siųsti e. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų