Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PROJEKTŲ PORTFELIO VADOVAS (-Ė) (PMO)

 
Struktūrinis padalinys: Veiklos planavimo ir meistriškumo skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • užtikrintų pažangių projektų įmonėje valdymą, susijusius metodinius dokumentus, procesus ir įrankius (diegtų aukšto lygmens projektų valdymo standartą);
  • užtikrintų įmonės projektų planavimą, kontrolę ir atitikimą strategijai;
  • analizuotų ir parengtų metinius naujų projektų inicijavimo galimybių pasiūlymus;
  • valdytų įmonės projektų portfelį (daugiau nei 50 projektų), sektų projektų resursus ir padėtų juos paskirstyti;
  • sistemintų bei analizuotų projektų informaciją ir periodiškai teiktų ją įmonės vadovų komandai;
  • organizuotų ir koordinuotų projektų priežiūros ir pakeitimų valdymo komitetų veiklą;
  • stiprintų projektų valdymo praktikas projektų valdymo skyriuje ir organizacijoje, diegiant gerąsias praktikas, teikiant metodinę paramą ir konsultacijas, organizuojant ir vedant mokymus;
  • padėtų stebėti ir valdyti projektų rizikas.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • puikus projektų valdymo metodikų, standartų ir įrankių išmanymas (Confluence, Jira);
  • PMP (Project Management Professional) ar PRINCE2 projektų valdymo sertifikatų turėjimas (būtų privalumas);
  • informacinių technologijų valdymo standartų, metodikų ir gerųjų praktikų (COBIT, ITIL, Agile) išmanymas ir jų praktinio taikymo patirtis (privalumas);
  • ne mažesnė kaip 2 (dviejų) metų darbo patirtis projektų valdymo srityje, diegiant ir administruojant PMO valdymo procesus (privalumas darbo patirtis vidutinėje ar didelėje organizacijoje, pasižyminčioje aukšta projektinio valdymo branda);
  • gebėjimas efektyviai bendrauti su įvairių patirčių darbuotojais ir vadovais;
  • gebėjimas ir patirtis moderuoti diskusijas, mokymų sesijas;
  • analitinis mąstymas, gebėjimas formuluoti įžvalgas remiantis duomenimis, teikti pasiūlymus dėl galimų sprendimų ir pristatyti juos suinteresuotiems asmenims;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą; 
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 941 Eur su mokesčiais (2 941 - 4 411 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 

Kontaktai pasiteiravimui: cv@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769.

Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. gegužės 3 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų