Naujienos |
|
|
|
Registrų centro pokyčių rezultatas - rekordinė pelno įmoka į valstybės biudžetą ir investicijos paslaugų prieinamumo gerinimui
2019 m. gegužės 9 d.
Praėjusiais metais vienoje
strateginių valstybės įmonių įgyvendinti strateginiai pokyčiai atnešė
apčiuopiamus rezultatus. Efektyviai suvaldytos sąnaudos, išlaikytas pajamų
lygis, pertvarkyta vidinė struktūra ir pritaikyti skaidrumą bei atsakingą
veiklą užtikrinantys standartai leido įmonei sukurti rekordiškai aukštą naudą
valstybei. Į valstybės biudžetą bus pervesta 1,46 mln. eurų.
Įmonės
generalinio direktoriaus Sauliaus Urbanavičiaus teigimu, sėkmingus įmonės
rezultatus lėmė nuosekliai įgyvendinti strateginiai ir struktūriniai pokyčiai.
"Praėjusiais metais buvo
išgrynintos įmonės veiklos funkcijos ir, vadovaujantis geraisiais valdysenos
pavyzdžiais, pradėti diegti procesinio valdymo principai. Taip pat buvo patvirtinta
nuo šių metų kovo įsigaliojusi nauja organizacinė struktūra, pritaikyti
skaidrumą ir atsakingą veiklą įtvirtinę standartai. Svarbu, kad nepaisant
įmonėje vykusių permainų, įmonės veikla išliko stabili ir tvari, orientuota į
paslaugų teikimą gyventojams ir verslui", - sako S. Urbanavičius.
Šių
metų įmonės tikslai koncentruojami į paslaugų prieinamumo didinimą ir klientų
aptarnavimo kokybės gerinimą. Į Registrų centro tvarkomų sistemų modernizavimą
ir tobulinimą šiemet suplanuota investuoti per 7 mln. eurų, iš kurių trečdalį
sudarys įmonės resursai. Tarp svarbiausių įgyvendinamų projektų - Gyventojų
registro modernizavimas, Išankstinės pacientų registravimo sistemos diegimas, Įgaliojimų
registro, E. sąskaitos tobulinimas ir kt.
Taip
pat šiemet planuojama verslui ir gyventojams pristatyti daugiau kaip dešimtmetį
nekeistą naują įmonės paslaugų kainodarą.
"Nauja
kainodara suteiks daugiau lankstumo ir atitiks šių dienų klientų lūkesčius. Pagrindinis
jos principas - paslaugų kaina bus nustatoma pagal jų -teikimo sąnaudas. Todėl
labiausiai pigti turėtų elektroniniu būdu teikiamos paslaugos", - sako Registrų
centro strateginio vystymo direktorius Adrijus Jusas.
Be
to, šiemet didelį dėmesį įmonė skirs klientų aptarnavimo kokybės gerinimui,
gerųjų praktikų diegimui ir šiuolaikiškų sprendimų pritaikymui.
"Ryšio
su įmonės klientais - gyventojais ir verslu - palaikymas yra nuolatinio dėmesio
reikalaujantis procesas, kur iki šiol matome didžiulį neišnaudotą potencialą.
Registrų centras turi platų paslaugų teikimo vietų tinklą visoje Lietuvoje, kur
turime patogiau ir greičiau teikti klientams aktualias paslaugas. Vis
populiarėjančios e. paslaugos taip pat turi būti lengvai suprantamos ir
"draugiškos" visiems. Dėl to šių metų prioritetas šioje srityje yra vieningų
klientų aptarnavimo standartų diegimas visoje Lietuvoje ir e. paslaugų plėtra", - kalba Registrų centro klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Audituotais duomenimis,
Registrų centro pajamos 2018 m. siekė 39,5 mln. eurų ir buvo 0,3 mln. eurų
didesnės nei 2017 metais. Įmonės grynasis pelnas per metus padidėjo iki 1,9
mln. eurų. Pelno augimą, anot įmonės generalinio direktoriaus, padėjo pasiekti
efektyviai suvaldytos veiklos sąnaudos.
Praėjusiais metais Registrų centras
suteikė 122 mln. įvairių paslaugų, trečdaliu daugiau nei 2017 metais. Duomenų
teikimas per metus padidėjo beveik 40 proc. iki 117 mln. vienetų.
Registrų centras valdo valstybinės
reikšmės informacines sistemas ir pagrindinius registrus, aptarnauja klientus
53 Lietuvos savivaldybėse, siekia prisidėti prie verslo aplinkos gerinimo ir
skatina atsakingą elektroninių paslaugų plėtrą. Šiuo metu įmonė diegia
tarptautinius standartus, gerąsias valdymo praktikas ir siekia lyderystės
tarptautinėje erdvėje. Įmonėje dirba 1,4 tūkst. darbuotojų.
|