Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
  
Naujienos
pixel
pixel

Už Registrų centro finansų valdymą bus atsakingas S. Ignatjevas

2019 m. balandžio 23 d.

Atsakingas ir efektyvus finansinių išteklių bei sąnaudų valdymas ir maksimalus skaidrumas - šie pagrindiniai tikslai keliami naujajam Registrų centro finansų ir administravimo direktoriui. Nuo antradienio juo dirba Sergejus Ignatjevas.

"Finansų valdymas valstybės įmonėje yra didžiulės atsakomybės reikalaujantis darbas, nes reikia valdyti didžiulius pinigų srautus ir tai daryti itin atsakingai. Įmonės finansai turi būti naudojami efektyviai, kad atneštų kuo didesnę naudą valstybei ir jos piliečiams. Dėl šios priežasties didelis dėmesys turi būti skiriamas skaidriems ir atviriems viešiesiems pirkimams, įmonės veiklos sąnaudų suvaldymui, o taip pat ir veiksmingai bei atsakingai sutarčių kontrolei", - sako S. Ignatjevas.

Naujasis Registrų centro finansų ir administravimo direktorius vadovaus Finansų departamentui, Sutarčių kontrolės ir administravimo, Pirkimų, Turto valdymo, Dokumentų valdymo ir Archyvų skyriams, bus atsakingas už jų veiklą.

Pastaruoju metu S. Ignatjevas dirbo valstybės įmonėje Turto bankas, kur užėmė nekilnojamojo turto departamento direktoriaus pareigas ir buvo atsakingas už valstybės nekilnojamojo turto centralizavimą ir efektyvų jo valdymą. Prieš tai jis yra vadovavęs klientų aptarnavimo tarnybai tuometinėje elektros skirstymo bendrovėje "Lesto" (dabar "Energijos skirstymo operatorius", ESO), buvo bendrovės valdybos nariu.

Ekonomikos magistro išsilavinimą turintis S. Ignatjevas ilgus metus taip pat yra dirbęs tuometiniame DnB banke (dabar "Luminor"), kur buvo regiono mažmeninės bankininkystės vadovu.

Tai jau ketvirtas naujas aukščiausio lygio vadovas Registrų centre. Balandžio pradžioje darbą įmonėje pradėjo strateginio vystymo direktorius Adrijus Jusas, registrų tvarkymo direktoriaus pareigas pradėjo eiti ilgametis įmonės darbuotojas Kazys Maksvytis, o Informacinių technologijų centrui pradėjo vadovauti Rolandas Ryliškis. Šiuo metu vyksta atrankos į dar dvi vadovaujančias pozicijas - ieškoma naujojo paslaugų valdymo direktoriaus ir teisės departamento vadovo.

Nuo kovo 1 dienos įsigaliojo naujoji Registrų centro organizacijos struktūra, leidusi išgryninti įmonėje vykstančius procesus ir aiškiai sudėliojusi atsakomybės sritis. Pagal naująją struktūrą už pagrindines įmonės veiklos sritis bus atsakingi 6 tiesiogiai įmonės generaliniam direktoriui pavaldūs direktoriai.


Kontaktinis asmuo

Atstovas spaudai

Mindaugas Samkus

Tel. (8 5) 268 8366

Mob. (8 605) 69 286

El. p. Mindaugas.Samkus@registrucentras.lt