Valdymo organai – įmonės savininko teises ir pareigas igyvendina LR ekonomikos ir inovacijų ministerija (valdoma akcijų dalis – 100 %). Įmonės valdybą sudaro 5 nariai: 3 nepriklausomi nariai, vienas LR ekonomikos ir inovacijų ministerijos paskirtas narys ir vienas Registrų centro darbuotojų atstovas. Įmonės vienasmenis valdymo organas – generalinis direktorius.
Nuo 2019 m. kovo 1 d. įsigaliojusi nauja įmonės organizacinė struktūra nustatyta vadovaujantis nauju požiūriu į įmonės valdymą – orientuota į procesinį valdymą, įpareigojanti peržiūrėti valdymo efektyvumo rodiklius, kontrolės mechanizmus, darbuotojų skatinimo pagrindus. Procesais paremta visa įmonės vadyba – planavimas, organizavimas, koordinavimas, kontrolė.
Centrinis įmonės padalinys, įsikūręs Vilniuje, užtikrina efektyvią tvarkomų registrų veikla, projektuoja ir diegia naujas informacines sistemas, skirtas kokybiškam paslaugų teikimui bei kuriančias pridėtinę vertę valstybei ir jos piliečiams, prižiūri regioninių padalinių veiklą.
3 regioniniai klientų aptarnavimo centrai organizuoja klientų aptarnavimo skyrių veiklą, užtikrina tolygų ir kokybišką paslaugų teikimą, nustato ir įgyvendina klientų aptarnavimo kokybės standartus.
50 klientų aptarnavimo vietų kokybiškai ir patogiai visoje Lietuvoje teikia visas gyventojams ir verslui aktualias paslaugas.
10 regioninių archyvavimo, registratorių ir kadastrų tvarkytojų vietų užtikrina sklandų, efektyvų ir kokybišką dokumentų saugojimo, registravimo procesą, kadastrų tvarkymo veiklą.
Mūsų interneto svetainėje yra naudojami būtinieji ir nebūtinieji slapukai. Būtinieji slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą, yra įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas.
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, naudojame nebūtinuosius slapukus. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su nebūtinųjų slapukų įdiegimu ir naudojimu.