Registrų centro vykdytos ekspertinio vertinimo apklausos rezultatai
Valstybės įmonė Registrų centras 2017 m. sausio–kovo mėnesiais atliko ekspertinio vertinimo apklausą. Ji buvo atlikta laikantis būtinos kolektyvinio ekspertinio vertinimo sąlygos – savarankiškumo, t. y. kad turto ar verslo vertintojai būtų nesusiję darbo ar administracinio pavaldumo santykiais su valstybės įmone Registrų centru.
Apklausoje dalyvavo 15 vertintojų iš 13 turto ar verslo vertinimo įmonių. Vertintojų kvalifikacija – ne žemesnė nei vertintojas. Vertintojų pasiskirstymas pagal stažą: iki 9 metų – 3; nuo 10 iki 15 metų – 5; nuo 16 iki 23 metų – 4.
Apklausoje naudoti duomenys ir rezultatai, siekiant gauti nuomonę dėl atliktos apklausos tinkamumo ir naudojimo individualiame vertinime, buvo pateikti Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos. Jos nuomone, apklausos duomenys ir apklausos rezultatai gali būti taikomi ir naudojami individualaus vertinimo procese, kai vertintojui telieka kliautis ekspertinio vertinimo būdu, t. y. nesant rinkoje faktinių lyginamųjų sandorių, pasiūlos duomenų. Sprendimą dėl atliktos apklausos rezultatų tinkamumo ir jų konkretaus naudojimo turto individualaus vertinimo procese turi padaryti pats vertintojas. Apklausos duomenimis ir apklausos rezultatais vertintojai gali remtis tik detaliai ir aiškiai vertinimo ataskaitoje pagrindę tokį savo sprendimą ir pasirinkimą.
Mūsų interneto svetainėje yra naudojami būtinieji ir nebūtinieji slapukai. Būtinieji slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą, yra įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas.
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, naudojame nebūtinuosius slapukus. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su nebūtinųjų slapukų įdiegimu ir naudojimu.