Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
 

IT PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)


Darbo vieta: Vilnius

Darbo aprašymas:
  • naujų klientų paieška;
  • santykių su esamais klientais palaikymas;
  • pasiūlymų klientams ruošimas, užsakymų įgyvendinimas;
  • techninis paslaugų įvykdymo užtikrinimas;
  • pardavimų biudžeto vykdymo kontrolė;
  • naujų produktų kūrimo inicijavimas;
  • paslaugų rinkos analizė, rinkodaros veiksmų planavimas.

Reikalavimai pareigybei:
  • Aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis IT produktų pardavimo srityje;
  • analitiniai ir derybiniai sugebėjimai;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1380 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai – tik dalis atlygio. Mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą iki 2019 m. lapkričio 15 d. imtinai galite siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų