Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Gyventojai / Vedybų sutarčių registras

Išrašai ir dokumentai


Registro išrašus galite gauti šiais būdais:  
Vedybų sutarčių registrui teiktus dokumentų kopijas galima gauti:
  • asmeniškai atvykus į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, pateikus prašymą (prašymo forma užpildoma vietoje), asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
  • paštu atsiuntus prašymą Registrų centrui, pridedant dokumentą, patvirtinantį, kad sumokėtas nustatyto dydžio atlyginimas (jeigu dokumentas siunčiamas paštu, dokumento siuntimo nurodytu pašto adresu išlaidas apmoka prašymą pateikęs asmuo).
 
Prašymo suteikti registro duomenis forma PDF DOC
 

Registrui pateiktų dokumentų kopijas teisės aktų nustatytoms funkcijoms atlikti turi teisę gauti tik šie asmenys:
  • notarai,
  • asmenys, turintys teisę atlikti notarinius veiksmus, nurodyti Civilinio kodekso 2.138 straipsnio 2 dalyje,
  • antstoliai (tik funkcijoms, nurodytoms Lietuvos Respublikos antstolių įstatymo 21 straipsnio 1 dalyje, atlikti),
  • konsuliniai pareigūnai,
  • teismai,
  • teisėtvarkos,
  • mokesčių administravimo institucijos,
  • kiti įstatymuose nurodyti asmenys.


 Atgal  Į puslapio viršų