Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia

KAINODAROS ANALIZĖS PARTNERIS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Finansų planavimo ir analizės skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • koordinuotų įmonės teikiamų paslaugų asortimento formavimo paslaugų analitinę, vadybinę priežiūrą;
  • rengtų ir tobulintų bei įgyvendintų kainodaros modelius;
  • prisidėtų prie įmonės valdytojo teikiamų paslaugų kainodaros formavimo, modelio kūrimo, atnaujinimo;
  • dalyvautų įmonės veiklos procesų optimizavimo, paslaugų kūrimo ir kt. projektuose, susijusiuose su kainodara;
  • rengtų ir atnaujintų pagal poreikį tvarkas, metodikas ir kitus, su teikiamų paslaugų kainodara susijusius, dokumentus;
  • derintų naują kainodarą, pagal poreikį teiktų pristatymus suinteresuotoms šalims;
  • rengtų sąnaudų priskyrimo, dokumentų teikimo ir registro objekto registravimo veikloms tvarkos aprašus;
  • rengtų įmonės atliekamų darbų ir paslaugų įkainius, vykdytų jų peržiūrą ir perskaičiavimą, užtikrintų įkainių pateikimą tvirtinimui;
  • rengtų išsamias kainodaros efektyvumo ataskaitas ir teiktų rekomendacijas vadovams dėl kainų koregavimų.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas finansų, ekonomikos, matematikos, verslo administravimo srityse;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • patirtis dirbant didelėje įmonėje (įstaigoje, organizacijoje) su reguliuojama kainodara būtų privalumas;
  • analitinis mąstymas, gebėjimas suprasti, apibendrinti bei tinkamai atvaizduoti informaciją;
  • puikus gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas ne mažesniu kaip B1 lygiu;
  • strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.


Atlyginimas:

2 880 - 4 320 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.

Konfidencialumą garantuojame bei informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 
Mums svarbiausia profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.
 
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su kandidatais (-ėmis), patekusiais (-iomis) į kitą atrankos etapą.

Kontaktai pasiteiravimui: Greta, cv@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769

Dokumentus iki 2025 m. vasario 6 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale


 Atgal  Į puslapio viršų