Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PAJAMŲ IR ATSISKAITYMŲ ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYR. SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Finansų apskaitos departamento Pajamų ir atsiskaitymų administravimo skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius

Ieškome kolegos, kuris:
  • vykdytų priskirto proceso vadovo pareigas;
  • kontroliuotų PVM sąskaitų faktūrų formavimą, rengtų ir teiktų PVM sąskaitas-faktūras pirkėjams jų pasirinktu būdu;
  • vykdytų pajamų bei debitorinio ir kreditorinio įsiskolinimo apskaitą paslaugų apskaitos sistemoje (PAS);
  • rengtų ir teiktų apskaitos duomenis atsakingiems padaliniams;
  • formuotų PAS išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registrą perdavimui Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (i.SAF) ir užtikrintų pateiktų duomenų teisingumą;
  • atliktų funkcijai priskirtas kontroles;
  • vykdytų priskirtų pirkėjų atsiskaitymų priežiūrą;
  • atliktų pirkėjų skolų ir gautų išankstinių apmokėjimų inventorizaciją;
  • esant poreikiui atstovautų padalinį projektuose.

Šioje pozicijoje svarbu:
  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis apskaitos, finansų ar ekonomikos srityse;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas (žodžiu ir raštu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.


Atlyginimas:

1920 – 2880 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties

Konfidencialumą garantuojame bei informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .

Mums svarbiausia profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.
 
Kontaktai pasiteiravimui: Kamilė, tel. +37065959785 arba cv@registrucentras.lt

Dokumentus iki 2025 m. vasario 5 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.
 


 Atgal  Į puslapio viršų