Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PROJEKTŲ IR PASLAUGŲ STANDARTIZAVIMO SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)​


Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • užtikrinant efektyvų ir kokybišką Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus veiklos planavimą ir valdymą;
  • užtikrinant pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą, darbuotojų darbų ir užduočių planavimą, paskirstymą, pareigų atlikimo kontrolę ir pakeičiamumą;
  • užtikrinant sprendimų priėmimą ir veiksmų įgyvendinimą Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriui nustatytų uždavinių ir priskirtų funkcijų, taip pat darbo organizavimo klausimais reikiamu laiku pagal nustatytą kompetenciją;
  • diegiant efektyvų paslaugų centralizuotą valdymą (paslaugų ir standartų kūrimą, vykdymą, palaikymą, tobulinimą ir kontrolę) Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus kuruojamose srityse;
  • nustatant savanoriškai taikomas technines ir kokybės specifikacijas, kurias dabartiniai ir būsimi produktai, gamybos procesai ar paslaugos galėtų atitikti;
  • gerinant produktų ir paslaugų kokybę, užtikrinant jų saugą ir tvarumą;
  • sudarant naujų technologijų taikymo ir inovacijų plėtros sąlygas, siekiant užtikrinti produktų ir paslaugų konkurencingumą;
  • užtikrinant dubliuotų standartų nebuvimą;
  • sukuriant ir diegiant vienodą projektų valdymo standartą;
  • užtikrinant sklandžią vidinę komunikaciją darbuotojams apie Įmonės procesus ir padalinio planuojamus tikslus, rodiklius.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų vadovavimo struktūriniam padaliniui, grupei ar projektų komandoms patirtis;
  • ne mažesnė kaip 2 metų profesinio darbo patirtis paslaugų kūrimo, produktų centralizuoto valdymo ir paslaugų standartizavimo srityje: paslaugų ir standartų kūrimo, vykdymo, tobulinimo patirtis, projektų poreikio identifikavimo, iniciavimo, planavimo, valdymo, įgyvendinimo, kontrolės, kokybės ir rizikų valdymo ir uždarymo darbo patirtis;
  • PMP (Project Management Professional) ar PRINCE2 projektų valdymo sertifikatų turėjimas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidines karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.


Atlyginimas:

  • 3819-5729 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
 
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt
 
Konfidencialumą garantuojame bei informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 
Mums svarbiausia profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.


Kontaktai pasiteiravimui: Kamilė, el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 659 59785

Dokumentus iki 2024 m. spalio 7 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.



 Atgal  Į puslapio viršų