Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

MIŠKŲ KADASTRO SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Turto registrų tvarkymo tarnybos Miškų kadastro skyrius
Darbo vieta: Laisvės al. 32A, Kaunas


Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • planuojant, organizuojant ir koordinuojant Skyriaus veiklą;
  • užtikrinant tinkamą įmonės Miškų kadastro tvarkytojos teisių ir pareigų įgyvendinimą registruojant Miškų kadastro objektus;
  • atliekant teisės aktuose nustatytas Miškų kadastro tvarkytojo darbuotojų funkcijas dėl Miškų kadastro duomenų įrašymo;
  • užtikrinant efektyvų ir kokybišką skyriaus veiklos planavimą ir valdymą;
  • užtikrinant pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą, pareigų atlikimo kontrolę ir pakeičiamumą;
  • diegiant efektyvų procesinį valdymą (procesų kūrimą, vykdymą, palaikymą, tobulinimą ir kontrolę) skyriaus kuruojamose srityse.


Šioje pozicijoje svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis registrų tvarkymo ir / ar administravimo srityje;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 698 Eur su mokesčiais (2 698 - 4 046 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt


Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .

Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 694 10038

Dokumentus iki 2023 m. lapkričio 29 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų