Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VYRIAUSIASIS (-IOJI) ANALITIKAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: IS vystymo departamentas Išorinių IS vystymo skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • dalyvautų projektuojant, kuriant/vystant IS, posistemes, jų modulius ir kitus IT sprendimus;
  • užtikrintų vidiniais resursais nevystomų IS sutarčių techninės specifikacijos nefunkcinių reikalavimų atitikimą Įmonės standartams, gerosioms praktikoms;
  • koordinuotų tiekėjų priežiūrą, atliekančių pirkimais įsigytas IS vystymo paslaugas;
  • dalyvautų sprendžiant išorinių IS sutrikimus bei incidentus, teiktų informaciją ir rengtų ataskaitas, pagal kompetenciją atliktų sutrikimų analizę, teiktų siūlymus sutrikimų mažinimui bei incidentų prevencijai;
  • koordinuotų didelės apimties/rizikos diegimo grafikus ir kitų reikiamų veiksmų suderinimą su kitais įmonės padaliniais;
  • rengtų ir atnaujintų tiekėjų teikiamų paslaugų kontrolės vykdymo metodikas.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne trumpesnė kaip 3 metų darbo, susijusio su informacinių sistemų kūrimu ar projektavimu, patirtis;
  • veiklos procesų ir IS valdymo principų išmanymas, gebėjimas identifikuoti ir formalizuoti reikalavimus sistemos funkcionalumams;
  • gebėjimas modeliuoti IS, susipažinimas su šiuolaikinių IS kūrimo technologiniais ir architektūriniais sprendimais, mokėjimas juos taikyti praktiškai;
  • IT veiklos procesų, standartų, metodikų ir gerųjų praktikų (ISO21500, Agile/Scrum, PMBOK ir/ar PRINCE2) išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B2 lygiu;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytų reikalavimų atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 625 Eur su mokesčiais (2 625 - 3 937 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis, galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .
 
Kontaktai pasiteiravimui: cv@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769

Gyvenimo aprašymą iki 2023 m. lapkričio 27 d. imtinai kviečiame teikti e. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų