Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą

Registrų centro istorija




Įmonė įsteigta Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu 1997 m. Pradėjęs veikti kaip nekilnojamojo turto kadastro ir registro tvarkytojas, Registrų centras prie savo veiklos prijungė kitus svarbiausius šalies registrus ir šiai dienai tvarko 10 registrų, per dešimtį informacinių sistemų, o klientus aptarnauja 50 klientų aptarnavimo vietų.

Registrų raidos istorija:
 Nekilnojamojo turto kadastras ir registras
 Juridinių asmenų registras
 Gyventojų registras
 Adresų registras
 Sutarčių ir teisių suvaržymų registras

Taip pat susipažinkite:
 Su visa 25 metų Registrų centro istorija
 Su straipsnių ciklu „Registrų istorija“
 

Registrų centras šiandien ir rytoj


Registrų centras, atliepdamas išsikeltą misiją tenkinti visuomenės poreikius efektyviai ir patikimai tvarkant patikėtus valstybės informacinius išteklius, siekia nuolat gerinti darbuotojų ir klientų patirtis bei semtis ir dalintis gerosiomis praktikomis su užsienio šalių institucijomis. 
 

Klientų aptarnavimas 

Registrų centro veiklos specifika ir darbo bei disponuojamų duomenų apimtis lemia, kad įmonė dalyvauja bene kiekvieno visuomenės nario – fizinio ir juridinio asmens – gyvenime, tad Registrų centre itin didelis dėmesys skiriamas klientų aptarnavimui, paslaugų tobulinimui ir duomenų prieinamumui. Visoje Lietuvoje turint 50 fizinių klientų aptarnavimo padalinių,  vis daugiau paslaugų perkeliant į elektroninę erdvę ir savitarnos sistemos atnaujinimas bei pritaikymas pagal besikeičiančius klientų poreikius, elektroniniu būdu paslaugas užsisakyti pasirinkusių klientų skaičius kasmet auga.
 
Jau šiuo metu galime pasidžiaugti vieningu klientų aptarnavimo standartu, itin pasiteisinusia eilių valdymo sistema bei išankstine klientų registracija, bei didžiuosiuose miestuose įrengtomis klientų savitarnos erdvėmis.
 
Artimiausių planų krepšelyje – tęsti darbus moderniai atnaujinant klientų aptarnavimo padalinius, vystyti elektroninio klientų konsultavimo kanalą bei įdiegti Ryšių su klientais valdymo sistemą (CRM).
 

Paslaugų ir IT vystymas 

Registrų centras, tvarkydamas ir vystydamas valstybės registrus ir informacines sistemas, kuriose kaupiami mūsų šaliai svarbūs duomenys, atsižvelgia į valstybės ir visuomenės poreikius ir teikia, nuolat tobulina ir kuria naujas paslaugas gyventojams ir verslui.
 
Pastaraisiais metais daugiausiai dėmesio skirta paslaugų perkėlimui į elektroninę erdvę ir duomenų atvėrimui, kuriamas naujas asmens autentifikavimo ir pasirašymo sprendimas, apimantis el. parašą ir el. spaudą, prioritetų tarpe – ir Registrų centro IT ūkio stiprinimas.
 
Netolimos ateities planuose – gerinti ir vystyti E. sveikatos informacinės sistemos funkcionavimą užtikrinant kokybę ir integruojant naujas paslaugas, skaitmenizuoti kilometrus siekiančius popierinius archyvus, tobulinti Registrų centro savitarną bei turint modernią IT architektūrą stiprinti ir atsparumą kibernetinėms grėsmėms.
 

Darbuotojai 

Registrų centras jungia apie 1600 visoje Lietuvoje dirbančius darbuotojus, o jiems skiriamas dėmesys grindžiamas šalies ir tarptautinėje rinkoje esančiomis gerosiomis praktikomis bei darbuotojų siūlymais. Darbuotojai turi galimybes įgyvendinti reikšmingus ir strateginius šalies projektus, realizuoti save bei gauti atgalinį ryšį ir vadovo vertinimą. Itin daug dėmesio yra skiriama organizacinės kultūros, komandinio darbo ir bendrystės stiprinimui.
 
Įmonės darbuotojai jau dabar gali pasidžiaugti konkurencingu, stabiliu ir sąžiningu atlygiu, dideliu kolektyvinės sutarties naudų paketu, kasmet vykstančiu darbuotojų veiklos vertinimo procesu, nuolatiniu profesiniu ir asmeniniu tobulėjimu dalyvaujant mokymuose bei naudojantis virtualia mokymosi aplinka.
 
Ir toliau išlaikysime besimokančios ir darbuotojų sveikata besirūpinančios organizacijos įvaizdį, atnaujinant patalpas remiantis tvarumo principais bei suteikiant galimybes darbuotojams dirbti su naujausiomis, moderniomis technologijomis.
 

Organizacinis veiklos valdymas 

Registrų centro valdymas vykdomas remiantis procesiniu sisteminiu požiūriu. Įmonėje nuolat stebimi procesai ir analizuojama jų visuma, taip pat nustatomi valdymo efektyvumo rodikliai, kontrolės mechanizmai, darbuotojų skatinimo pagrindai.
 
Siekiant užtikrinti įmonės efektyvumą jau įvykdyta organizacijos pertvarka, užtikrinamas veiklos skaidrumas ir efektyvi valdysena.
 
Rytojų pasitiksime su nauju kainodaros modeliu, plėsime rutinines užduotis padedančius atlikti automatizavimo sprendimus, bei ilgalaikę pridėtinę vertę visuomenei kuriančia tvaria valdysena.
 

Tarptautinis bendradarbiavimas 

Bendradarbiavimas su užsienio šalių institucijomis, įgyvendinti dvišaliai ir Europos Sąjungos finansuoti projektai padėjo Registrų centrui įdiegti techninius sprendimus, įvaldyti naujas technologijas bei kurti ir plėtoti svarbius valstybei registrus ir informacines sistemas.
 
Šiandienos Registrų centras iš savo tarptautinių partnerių ne tik semiasi profesinės patirties, bet ir ja dalijasi, o mūsų specialistai jau yra pripažinti ir žinomi mokytojai bei kompetencijų skleidėjai kitų šalių institucijoms. Tarptautinio bendradarbiavimo kraitelyje – 175 užsienio delegacijų vizitai, glaudus bendradarbiavimas su užsienio partneriais ir svarbiausiomis tarptautinėmis organizacijomis.
 
Ir toliau įsitrauksime į tarptautinių projektų įgyvendinimą kuriant bendras paslaugas Lietuvos ir užsienio šalių gyventojams bei verslo subjektams, dalyvausime rengiant ES teisės aktus, iniciatyvas ir kitus dokumentus.

 


 Atgal  Į puslapio viršų