Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia

FINANSŲ APSKAITOS IR KONTROLĖS SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)

 
Struktūrinis padalinys: Finansų valdymo departamento Finansų apskaitos ir kontrolės skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius


Savo sukauptą patirtį išnaudosite:

  • organizuojant skyriaus darbą ir optimizuojant procesus;
  • organizuojant ir užtikrinant Įmonės finansinės apskaitos tvarkymą, tarpinių ir metinių finansinių ataskaitų rengimą vadovaujantis Tarptautiniais finansinės atskaitomybės standartais;
  • inicijuojant apskaitos politikos ir vidaus finansų kontrolės taisyklių tobulinimą;
  • teikiant mokesčių deklaracijas, įgyvendinant i-SAF bei i.SAF-T procedūras;
  • teikiant informaciją finansinių ataskaitų auditui.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas apskaitos, finansų ar ekonomikos srityje;
  • ne mažesnė kaip 3 metų nepertraukiama darbo patirtis finansinės apskaitos srityje per pastaruosius 5 metus;
  • ne mažesnė kaip 2 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei nepertraukiama patirtis per pastaruosius 5 metus;
  • Tarptautinių finansinės atskaitomybės standartų išmanymas;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
  • labai geri įgūdžiai dirbant su Microsoft Office programų paketu, verslo valdymo bei informacinėmis sistemomis, būtinomis tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas išmanymas;
  • atitikimas Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams;
  • atitikimas teisės aktuose nustatytiems reikalavimams, būtiniems išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • profesionalumas, lyderystė, atsakingumas, iniciatyvumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • darbo užmokestį nuo 3 360 Eur su mokesčiais (3 360 - 5 040 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
 
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .

Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 694 10038

Dokumentus iki 2023 m. lapkričio 24 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų