Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)​


Struktūrinis padalinys: Klientų aptarnavimo standartų skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25-101, Vilnius
 

Ieškome kolegos, kuris:

  • planuos, kurs, įgyvendins ir palaikys projektus susijusius su klientų aptarnavimo gerinimu;
  • rengs, diegs, tobulins ir palaikys aukščiausio lygio klientų aptarnavimo standartų procesus;
  • skirs didelį dėmesį klientų aptarnavimo, konsultavimo, paslaugų teikimo (gyvai, telefonu ir raštu) procesų efektyvinimui;
  • seks, rinks ir analizuos klientų aptarnavimo ir paslaugų teikimo kokybės rezultatus ir ieškos būdų kaip juos pagerinti;
  • apdoros ir analizuos didelės apimties statistinius duomenis ir rengs išvadas;
  • stebės ir analizuos įmonės klientų aptarnavimo padalinių, ir komercines paslaugas gaunančių klientų aptarnavimo rezultatus;
  • bendradarbiaus su kolegomis ir kitais padaliniais siekiant bendro rezultato.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • darbo patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar rinkodaros srityse;
  • darbo patirtis projektų valdyme, procesų ir paslaugų analizėje, vystyme ir tobulinime;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėjimas savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
  • kritinis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 187 Eur su mokesčiais (2 187 - 3 281 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos taisyklėse .
 
Kontaktai pasiteiravimui: Sigrida Krikščiūnaitė, el. p. Sigrida.Kriksciunaite@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876.

Gyvenimo aprašymą iki 2023 m. rygsėjo 15 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų