Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Gyventojai / Gyventojų registras

Gyventojų registro duomenų pasikeitimų stebėsenos paslauga

Kas yra Gyventojų registro duomenų pasikeitimų stebėsenos paslauga?

Registrų centras verslo subjektams, turintiems dideles klientų duomenų bazes, siūlo naują Gyventojų registro duomenų pasikeitimų stebėsenos paslaugą – ji skirta gauti informaciją apie pasikeitusius asmens duomenis Gyventojų registre ir pagal poreikį atsinaujinti turimus klientų duomenis. Ši paslauga kartu su Gyventojų registro duomenų gavimu leis jums turėti aktualius (1 d. senumo) duomenis apie Jūsų klientus.
 
Reaguokite į duomenų pasikeitimus išmaniai ir greitai – naudodamiesi šiuo įrankiu galėsite operatyviai sekti bei atnaujinti klientų duomenų bazę. Tai leis ne tik taupyti Jūsų laiką, bet ir užtikrins profesionalų klientų aptarnavimą bei veiklos organizavimą. 
 

Kokių duomenų pasikeitimus galima stebėti?

Atsižvelgus į duomenų naudojimo tikslus, jų apimtis ir teisinį reglamentavimą, apie pasikeitimus galite būti informuojami, kai pasikeičia šie duomenys:
 
  • Asmens kodas
  • Vardas, pavardė
  • Įregistruojamas mirties faktas
  • Asmens dokumentai (pasas / tapatybės kortelė)
  • Deklaruota gyvenamoji vieta
  • Šeiminė padėtis
  • Vaikų skaičius
  • Nuotrauka (esanti Gyventojų registre)
  • Leidimai gyventi Lietuvoje (nuolatinis / laikinas)
 

Koks praktinis paslaugos panaudojimas?

  • Gaudami duomenis apie įregistruojamą jūsų kliento mirties faktą apsisaugosite nuo informacijos teikimo mirusiam klientui, laiku užblokuosite paslaugos teikimą ar inicijuosite sutarties nutraukimą.
  • Turint informaciją apie kliento asmens kodą, pavardę bei jo asmens dokumentą trumpėja sutarties sudarymo laikas – duomenys automatiškai perkeliami iš duomenų bazės į sutarties rekvizitus, o klientui belieka tik pasirašyti.
  • Žinodami kliento deklaruotą gyvenamąją vietą ne tik automatiškai papildysite sutartyje įrašomus rekvizitus, bet ir saugiai išsiųsite registruotus laiškus.
  • Informacija apie klientų šeiminę padėtį bei vaikų skaičių bus naudinga teikiant individualius pasiūlymus.
 

Kaip teikiama paslauga?

Užsakovas (duomenų gavėjas) perduoda Registrų centrui asmenų sąrašą, kurių duomenų pasikeitimus nori stebėti. Gyventojų registro pasikeitimų stebėsenos paslauga teikiama naudojantis saityno (angl. Webservice) paslaugomis. Saityno paslaugos susideda iš trijų technologinių dalių (metodų):
 
  • LoadClients – įtraukiami nauji asmenys arba pašalinami esantys iš sąrašo, kurio pasikeitimų informacija bus teikiama.
  • GetAllClients – pagal pateiktą sąrašą patikrinama, kokie duomenys perduoti Registrų centrui.
  • GetClientsDataChanges – pateikiami konkrečios dienos visų sąraše esančių asmenų duomenų pasikeitimai. Nustatomi asmenys, kuriems konkrečią dieną fiksuotas bent vienas pasikeitimas, pažymima, koks pasikeitimas fiksuotas. Pastebėtina, kad nurodomas tik pasikeitimo faktas, tad norint gauti naujus duomenis, paslaugos gavėjas turi naudotis Gyventojų registro išrašo duomenų gavimo paslauga.
  

Kiek kainuoja paslauga? 

Vienkartinis sutarties aktyvavimo ir duomenų įkėlimo mokestis 850,00 Eur + PVM
Vienkartinis duomenų paketo paruošimas 37,47 Eur/ val. + PVM (priklausomai nuo pasirinktos duomenų aibės)
Mėnesinis palaikymo mokestis 230, 00 Eur + PVM
GetClientsDataChanges 0,02 Eur už asmenį (skaičiuojama tik už tuos asmenis, kuriems fiksuotas bent vienas pasikeitimas)*
Gyventojų registro išrašo duomenų gavimas 0,02 Eur už asmenį*
 
*Šioms paslaugoms taikomas 0% PVM
 
 
Susidomėjote? Susisiekite su mumis:
E. paštu pardavimai@registrucentras.lt
Telefonu +370 5 262 22 22

 

Gyventojų registro duomenys teikiami laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento, Lietuvos Respublikos gyventojų registro duomenų teikimą reglamentuojančių ir kitų teisės aktų reikalavimų.
 


 Atgal  Į puslapio viršų