Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

KLIENTŲ APTARNAVIMO GRUPĖS VADOVAS (-Ė) VILNIUJE

 
Struktūrinis padalinys: Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro Vilniaus 3 klientų aptarnavimo grupė
Darbo vieta: Lvivo g. 25-101, Vilnius
 

Ieškome kolegos, kuris:

• planuos, organizuos ir koordinuos grupės veiklą;
• užtikrins kokybišką, klientų aptarnavimo standartus atitinkantį, klientų aptarnavimą grupės aptarnavimo teritorijoje;
• planuos ir tinkamai paskirstys grupės darbuotojams darbus ir užduotis, kontroliuos darbuotojų pareigų atlikimą bei užtikrins savalaikį darbuotojų pakeičiamumą;
• užtikrins efektyvų žmogiškųjų išteklių valdymą, komandos ugdymą ir motyvavimą;
• užtikrins tinkamą grupei nukreiptų prašymų, pareiškimų, skundų nagrinėjimą;
• organizuos klientų prašymų priėmimą ir nagrinėjimą dėl duomenų iš Įmonės tvarkomų registrų ir informacinių sistemų gavimo, teikiant prašymus asmeniškai, paštu ar elektroninėmis priemonėmis, leidžiančiomis užtikrinti teikiamo dokumento teksto vientisumą ir nepažeidžiamumą;
• stebės, analizuos ir vertins grupės veiklos rezultatus, teiks pasiūlymus dėl šio padalinio veiklos tobulinimo, efektyvių ir inovatyvių padalinio veiklos srities darbų atlikimo būdų,
• užtikrins savalaikę sklandžią vidinę komunikaciją grupės darbuotojams apie Įmonės strateginius tikslus, viziją, misiją, vertybes, vykdomus procesus, klientų aptarnavimo standartus ir operatyvinius planus bei rodiklius;
• pagal kompetenciją inicijuos viešuosius pirkimus dėl prekių, paslaugų ar darbų pirkimo, kai tai yra reikalinga įgyvendinant grupei nustatytus tikslus/uždavinius, vykdant funkcijas;
 

Šioje pozicijoje svarbu:

• aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
• ne mažesnė kaip 1 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
• ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, rinkodaros ar pardavimų srityse;
• Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirstas funkcijas, išmanymas;
• puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
• anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
• puikūs gebėjimai dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
• organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
 

Galime būti įdomūs, nes siūlome:

• galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
• iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
• bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
• darbo užmokestį nuo 2006 Eur su mokesčiais (2006 – 3009 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.

Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Šiaučiulienė, el. p. Vilma.Siauciuliene@registrucentras.lt, tel. +370 686 41247.

Dokumentus iki 2022 m. rugsėjo 29 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale


 Atgal  Į puslapio viršų