Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VYRIAUSIASIS (-IOJI) ADMINISTRATORIUS (-Ė) INCIDENTŲ IR PROBLEMŲ VALDYMUI​


Struktūrinis padalinys: IT paslaugų valdymo skyrius
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • kontroliuotų IT incidentų ir problemų vykdymą, eskaluotų vėluojančių IT incidentų, problemų sprendimus;
  • pagal kompetencijas spręstų IT paslaugų prašymus;
  • dalyvautų tiriant įvykusius didelio prioriteto incidentus, kibernetinio saugumo incidentus, kitus tyrimus dėl registrų, informacinių sistemų, vidinių IT sistemų veikimo sutrikimų;
  • informuotų įmonės vadovus, kitus atsakingus asmenis, pagrindinius naudotojus dėl galimų/esamų registrų, informacinių sistemų ir vidinių IT sistemų veikimo sutrikimų;
  • rengtų ir teiktų IT paslaugų kokybės ataskaitas.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas (prioritetas informatikos, fizikos, matematikos ar kitų tiksliųjų mokslų srityse);
  • ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 798 Eur su mokesčiais (1 798 – 2 698 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .

Kontaktai pasiteiravimui: Aušra Nemkevičiūtė-Balsienė, el. p. Ausra.Nemkeviciute-Balsiene@registrucentras.lt, tel. +370 660 38511

Gyvenimo aprašymą iki 2023 m. vasario 10 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų