Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

ARCHYVO SPECIALISTAS (-Ė) Alytuje (terminuota darbo sutartis)


Struktūrinis padalinys: Archyvas
Darbo vieta: Pušyno g. 51, Alytus
Terminuota darbo sutartis
 

Ieškome kolegos, kuris:

  • tvarkytų dokumentų saugyklas (rūšiuotų, sistemintų, komplektuotų, sudėtų bylas į dėžutes) bei archyvines dokumentų bylas (kopijuotų, restauruotų, įrištų į bylas gautus dokumentus, numeruotų bylų lapus, sudarytų bylos vidaus apyrašus, baigiamuosius įrašus, antraštinius lapus);
  • parengtų ir teiktų išoriniam vartotojui dokumentų bylas ir (ar) dokumentus;
  • skenuotų ir indeksuotų archyvinius ir klientų gautus dokumentus;
  • išduotų įmonės struktūrinių padalinių darbuotojams laikinai naudoti archyvines dokumentų bylas jų atliekamoms funkcijoms atlikti;
  • priimtų iš įmonės struktūrinių padalinių trumpo, ilgo saugojimo ir nuolat saugomas dokumentų bylas ir tvarkytų jų apskaitą;
  • vadovaujantis dokumentų naikinimo aktais, atrinktų dokumentų bylas naikinimui.
     

Šioje pozicijoje mums svarbu, kad Tu:

  • turėtum aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • turėtum darbo patirties su veiklos dokumentais (būtų privalumas);
  • išmanytum Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
  • puikiai gebėtum sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • mokėtum dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
  • mokėtum anglų kalbą.
     

Tavo privalumai:

  • esi atsakingas, kruopštus ir iniciatyvus;
  • sugebi dirbti ne tik individualiai, bet ir noriai bendradarbiauji su kolegomis;
  • esi orientuotas į rezultatus;
  • turi nepriekaištingą asmeninę ir dalykinę reputaciją.
     

Mes Tau galime būti įdomūs, nes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 867 Eur su mokesčiais (867 – 1300 Eur su mokesčiais) bei papildomai užsidirbti kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Tavo ir įmonės veiklos rezultatų;
  • naudotis mūsų darbuotojams teikiamomis papildomomis naudomis: galimybė dirbti nuotoliu, lankstus darbo grafikas, vidiniai ir išoriniai mokymai, papildomos atostogų dienos bei galimybė rūpintis sveikata.

Susidomėjai? Tuomet laukiame Tavo CV!

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .

Kontaktai pasiteiravimui: Archyvo vadovė Aušra Keniausytė, el. p. Ausra.Keniausyte@registrucentras.lt , tel. +370 698 83626.
Gyvenimo aprašymą iki 2022 m. rugpjūčio 18 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų