Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PAJAMŲ IR ATSISKAITYMŲ ADMINISTRAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Finansų valdymo departamento Pajamų ir atsiskaitymų administravimo skyrius
Darbo vieta: Kudirkos g. 18-3, Vilnius


Darbo aprašymas:

  • tvarkyti pardavimų apskaitą Paslaugų apskaitos sistemoje;
  • vykdyti užsakymų kontrolę dėl savalaikės pajamų apskaitos, kontroliuoti PVM sąskaitų faktūrų formavimą;
  • nagrinėti pirkėjų prašymus dėl pinigų grąžinimo, formuoti pinigų grąžinimo aktus ir perduoti Finansų apskaitos ir kontrolės skyriui vykdyti;
  • derinti klientų skolų likučius pagal gautus iš klientų suderinimo aktus;
  • „E. Sąskaita“ sistemoje formuoti ir teikti PVM sąskaitas faktūras perkančiosioms organizacijoms už paslaugas, suteiktas pagal viešųjų pirkimų sutartis;
  • vykdyti pirkėjų debitorinio ir kreditorinio įsiskolinimo apskaitą ir kontrolę;
  • nustatyta tvarka siųsti raginimus klientams, laiku neatsiskaičiusiems už suteiktas paslaugas;
  • atlikti metinę pirkėjų skolų ir gautų išankstinių apmokėjimų inventorizaciją;
  • sudaryti permokų, priskirtinų kitos veiklos pajamoms, bei skolų, nurašytinų į beviltiškas, sąrašus ir daryti buhalterinius įrašus apskaitos sistemoje.


Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis išsilavinimas apskaitos, finansų ar ekonomikos srityje;
  • ne trumpesnė nei 1 metų darbo patirtis apskaitos, finansų ar ekonomikos srityse;
  • teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu; 
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas išmanymas;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje; 
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą; 
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą; 
  • darbo užmokestį nuo 955 Eur su mokesčiais (955 - 1435 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .

Kontaktai pasiteiravimui: Edita Šimanec, el. p. Edita.Simanec@registrucentras.lt, tel. +37060997861
Gyvenimo aprašymą iki 2021 m. gruodžio 7 d. kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų