Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė) ADMINISTRAVIMUI


Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • administruotų priskirtus projektus, pagal projekto sutartyse ir kituose teisės aktuose numatytus reikalavimus;
  • teiktų pasiūlymus dėl įmonės gerosios projektų valdymo praktikos formavimo;
  • stebėtų ir kontroliuotų priskirtų projektų veiklų ir rezultatų panaudojimą, teiktų pasiūlymus dėl panaudojimo gerinimo;
  • vykdytų skyriui priskirtų procesų vadovo ir (ar) savininko pareigas;
  • pagal kompetenciją inicijuotų sprendimų, susijusių su skyriaus nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu, priėmimą;
  • pagal kompetenciją inicijuotų viešuosius pirkimus dėl prekių, paslaugų ar darbų pirkimo, kai tai yra reikalinga įgyvendinant projektams nustatytus tikslus;
  • pagal kompetenciją dalyvautų rengiant teisės aktų ir (ar) procesų projektus ir teiktų pasiūlymus dėl atitinkamų teisės aktų ir (ar) procesų tobulinimo, kontroliuotų jų taikymą.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų profesinio darbo patirtis projektų administravimo srityje: koordinuojant, rengiant ir sisteminant projektų informaciją apie projekto statusą, sprendimų priėmimo dokumentavimą, pastabų bei rizikų registravimą, resursų panaudojimą, sąnaudų skaičiavimą ir pan;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba žodžiu ir raštu;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 628 Eur su mokesčiais (2 628 - 3 942 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės privatumo pranešime .

Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769.

Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. liepos 31 d. imtinai kviečiame pateikti e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų