Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VYRIAUSIASIS (-IOJI) PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)

Skelbimo galiojimo laikas pasibaigęs

Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • valdys priskirtus projektus ir/ar projektų programas: sieks projekto/programos tikslų ir vadovaus projekto komandai;
  • teiks pasiūlymus dėl įmonės gerosios projektų ir/ar projektų programų valdymo praktikos formavimo;
  • stebės ir kontroliuos priskirtų projektų veiklų ir rezultatų panaudojimą, teiks pasiūlymus dėl panaudojimo gerinimo;
  • vadovaus priskirtiems įgyvendinamiems projektams ir/ar projektų programoms;
  • vykdys Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus priskirtų procesų vadovo ir (ar) savininko pareigas;
  • pagal kompetenciją inicijuos vienodas metodikas, tvarkos aprašus, procesų aprašus, taisykles, instrukcijas ir kitus įmonės vidaus dokumentus, reglamentuojančius įmonės veiklą;
  • Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus kuruojamoje (-se) srityje (-se) ir, prireikus, teiks pastabas dėl netinkamo šiame papunktyje išvardytų dokumentų nuostatų taikymo;
  • pagal kompetenciją inicijuos sprendimų, susijusių su Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu, priėmimą;
  • pagal kompetenciją inicijuos viešuosius pirkimus dėl prekių, paslaugų ar darbų pirkimo, kai tai yra reikalinga įgyvendinant Projektų ir paslaugų standartizavimo skyriaus nustatytus tikslus/uždavinius, vykdant funkcijas;
  • pagal kompetenciją dalyvaus rengiant teisės aktų ir (ar) procesų projektus ir teiks pasiūlymus dėl atitinkamų teisės aktų ir (ar) procesų tobulinimo, kontroliuos jų taikymą.
 

Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų profesinio darbo patirtis projektų vadybos ir valdymo srityje: projektų planavimo, valdymo, įgyvendinimo, kontrolės ir uždarymo darbo patirtis;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba žodžiu ir raštu;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimai dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
 

Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti: 

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 941 Eur su mokesčiais (2 941 – 4 411 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės privatumo pranešime .

Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876.

Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. balandžio 15 d. imtinai kviečiame pateikti e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų