Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PRODUKTO VADOVAS (-Ė) EL. PARAŠO SERTIFIKATŲ SKYRIUJE


Struktūrinis padalinys: Bendrųjų IS departamento El. parašo sertifikatų skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • analizuos patikimumo užtikrinimo produktų veikimą, jų atitiktį naudotojų ir įmonės poreikiams bei inicijuos reikiamų pakeitimų vykdymą;
  • vertins siūlymus dėl produktų ir paslaugų teikimo procesų tobulinimo bei plėtros ir inicijuos reikiamų pakeitimų vykdymą;
  • analizuos techninius ir saugos reikalavimus patikimumo užtikrinimo paslaugų teikimui ir inicijuos reikiamų pakeitimų vykdymą;
  • sudarys ir nuolat atnaujins produktų planuojamų pakeitimų sąrašą, planuos ten numatytų pakeitimų vykdymą; 
  • ruoš funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus produktų keitimui ir plėtrai;
  • nustatys produktų sąveikos su kitomis sistemomis poreikį bei galimybes, inicijuos reikiamų sąsajų kūrimą;
  • organizuos ir koordinuos patikimumo užtikrinimo produktų kūrimo ir keitimo vykdymo darbus;
  • organizuos produktų testavimą, priims sprendimą dėl pokyčių diegimo;
  • ruoš techninius reikalavimus produktų keitimo, plėtros ir priežiūros paslaugų pirkimui, inicijuos paslaugų pirkimą;
  • užtikrins įmonės teikiamų patikimumo užtikrinimo paslaugų atitiktį LR ir ES aktų reikalavimams bei tai patvirtinančių sertifikatų ir kitų dokumentų gavimą;
  • inicijuos patikimumo užtikrinimo paslaugų veikimo sutrikimų, incidentų ir problemų sprendimą, vykdys jų šalinimo techninę priežiūrą.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis informacinių technologijų srityje;
  • gebėti dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, kurios yra būtinos tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
  • anglų kalbos mokėjimas B2 lygiu;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 384 Eur su mokesčiais (2 384 - 3 576 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės privatumo pranešime .

Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876.

Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. kovo 14 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų