Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

RPA SPRENDIMŲ VYSTYTOJAS (-A)


Struktūrinis padalinys: Veiklos architektūros ir procesų valdymo skyriaus RPA sprendimų grupė
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius
 
Mūsų 2020 metų rudenį suburta RPA komanda siekia vieno tikslo panaudoti savo žinias ir išgelbėti kolegas nuo monotoniško ir nuobodaus darbo! Plečiame RPA programuotojų komandą ir ieškome motyvuoto specialisto, kuris norėtų kontroliuoti RPA robotų veikimą bei spręsti su robotų priežiūra kylančias rutinines užduotis.
 
Galbūt Tu esi tas kolega ar kolegė, kurio (-os) mes visi labai laukiame?


Ieškome kolegos, kuris:

  • dirbtų su pažangiausiomis pasaulyje RPA platformomis UiPath ir/arba Microsoft Power Platform, jų pagalba automatizuotų procesus;
  • dalyvautų atliekant procesų vertinimus, siekiant nustatyti automatizavimo potencialą ir galimybes;
  • dalyvautų nustatant procesų robotizavimo prioritetus, įvertintų ir apskaičiuotų naudas;
  • testuotų, tobulintų, atnaujintų sukurtus RPA robotus;
  • domėtųsi procesų automatizavimo naujovėmis ir technologijomis, pritaikytų įgytas žinias sukuriant naujus automatizavimo sprendimus.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • UiPath ir/arba Microsoft Power Platform įrankių naudojimo pagrindai ar panašių įrankių naudojimo patirtis;
  • procesų analizės ir optimizavimo darbo patirtis;
  • veiklos procesų analizės, optimizavimo ir pokyčių valdymo metodikų ir įrankių išmanymas būtų privalumas;
  • gebėjimas modeliuoti verslo procesus specializuotu verslo procesų modeliavimo įrankiu (pvz.: Bizagi, Cameo Business Modeler, Aris, MS Visio ar kt.) taip pat būtų privalumas;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • šiuolaikišką ir draugišką komandą, pasiruošusią padėti ir įtraukti į prasmingus projektus;
  • darbo užmokestį nuo 2 175 Eur su mokesčiais (2 175 - 3 263 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime.
 

Kontaktai pasiteiravimui: cv@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769

Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. liepos 31 d. imtinai imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų