Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

RPA SPRENDIMŲ VYSTYTOJAS (-A)


Struktūrinis padalinys: Veiklos architektūros ir procesų valdymo skyriaus RPA sprendimų grupė
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius

Mūsų 2020 metų rudenį suburta RPA komanda siekia vieno tikslo – panaudoti savo žinias ir išgelbėti kolegas nuo monotoniško ir nuobodaus darbo! Plečiame RPA programuotojų komandą ir ieškome motyvuoto specialisto, kuris norėtų nuolatos tobulėti procesų automatizavimo srityje ir kurti tūkstančius žmonių darbo valandų sutaupančius RPA robotus.
Galbūt Tu esi tas kolega ar kolegė, kurio (-os) mes visi labai laukiame?
 

Ieškome kolegos, kuris:

  • dirbs su viena pažangiausių pasaulyje RPA platformų „UiPath“ ir jos pagalba automatizuos procesus;
  • dalyvaus atliekant procesų vertinimus, siekiant nustatyti automatizavimo potencialą ir galimybes;
  • dalyvaus nustatant procesų robotizavimo prioritetus, įvertins ir apskaičiuos naudas;
  • testuos, tobulins, atnaujins sukurtus RPA robotus;
  • prižiūrės sukurtus robotus, stebės jų raportus, spręs incidentus, bendraus su procesų savininkais;
  • domėsis procesų automatizavimo naujovėmis ir technologijomis, pritaikys įgytas žinias sukuriant naujus automatizavimo sprendimus.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • ne žemesnis nei vidurinis išsilavinimas;
  • veiklos procesų analizės, optimizavimo ir pokyčių valdymo metodikų ir įrankių išmanymas;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Tavo privalumai:

  • turi procesų analizės ir optimizavimo darbo patirties; 
  • gebi modeliuoti verslo procesus specializuotu verslo procesų modeliavimo įrankiu (pvz.: Bizagi, Cameo Business Modeler, Aris, MS Visio ar kt.).


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje; 
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 798 Eur su mokesčiais (1 798 – 2 698 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše

Kontaktai pasiteiravimui: Greta Masilionytė, el. p. greta.masilionyte@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769

Gyvenimo aprašymą iki 2023 m. vasario 15 d. imtinai imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų