Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

TURTO VALDYMO SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Turto valdymo departamento Turto valdymo ir priežiūros skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius
 

Ieškome kolegos, kuris:

  • rūpintųsi priskirto nekilnojamojo ir kilnojamojo turto eksploatavimu, priežiūra, užtikrintų sklandų incidentų valdymą;
  • inicijuotų ir organizuotų viešuosius pirkimus, reikalingus prekių, darbų ir paslaugų įsigijimui;
  • rengtų, administruotų nuomos, prekių, darbų ir paslaugų pirkimo sutartis bei užtikrintų paslaugų tiekėjų sutartinių įsipareigojimų laikymąsi;
  • inicijuotų ir koordinuotų nekilnojamojo turto optimizavimo procesus, derybas bei sutarčių pasirašymą, siekiant efektyvaus turto valdymo;
  • rengtų dokumentus, susijusius su valstybei priklausančio turto valdymu, naudojimu ir disponavimu;
  • koordinuotų turto inventorizavimo ir tvarkymo procesus;
  • rinktų, kauptų, analizuotų ir apibendrintų informaciją apie eksploatuojamą turtą, teiktų išsamias ataskaitas.
 

Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 1 metų profesinio darbo patirtis turto valdymo srityje;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytų reikalavimų atitikimas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
 

Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.
 

Atlyginimas:

  • 1 920 - 2 880 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
Atranka gali baigtis greičiau, nepriklausomai nuo skelbimo galiojimo laiko, todėl nedvejokite ir pas mus kandidatuokite.
 
Konfidencialumą garantuojame bei informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis.  Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 
Mums svarbiausia profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.
 
 
Kontaktai pasiteiravimui: Vilma, el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 694 10038

Dokumentus iki 2025 m. sausio 7 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų