Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

DOKUMENTŲ ADMINISTRAVIMO GRUPĖS VADOVAS (-Ė) KAUNE


Struktūrinis padalinys: Nuotolinių kanalų aptarnavimo centro Dokumentų valdymo skyrius
Darbo vieta: Laisvės al. 32A, Kaunas 

Ieškome kolegos, kuris:
  • planuotų, organizuotų ir koordinuotų grupės veiklą;
  • organizuotų vieningą įmonės gaunamų dokumentų gavimą ir registravimą Dokumentų valdymo sistemoje bei jų nukreipimą atsakingiems padaliniams;
  • organizuotų vieningą siunčiamų dokumentų registravimą bei siuntimą;
  • atliktų  dokumentų registravimo funkcijos kontrolę
  • atliktų ir koordinuotų automatizuotų procesų kontrolę.
 
Šioje pozicijoje mums svarbu:
  • aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 1 (vienerių) metų vadovavimo padaliniui arba darbuotojų (projekto) grupei patirtis;
  • ne mažesnė kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtis dokumentų valdymo/administravimo srityje;
  • ne mažesnė kaip 2 (dvejų) metų patirtis naudojant dokumentų valdymo sistemą dokumentų valdymo procesams administruoti;
  • dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių išmanymas;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti kilusias problemas;
  • gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytų reikalavimų atitikimas;
  • organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
 
Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
 
Atlyginimas:
  • 2 348 – 3 522 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
 
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt

Konfidencialumą garantuojame bei informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .

Mums svarbiausia – profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.
 
Kontaktai pasiteiravimui: Vilma, tel. +370 694 10038 arba cv@registrucentras.lt.

Dokumentus iki 2025 m. vasario 14 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų