Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

DOKUMENTŲ REGISTRATORIUS (-Ė) (terminuota darbo sutartis)


Struktūrinis padalinys: Nuotolinių kanalų aptarnavimo centro Dokumentų valdymo skyrius
Darbo vieta: Vilnius, Kaunas


Ieškome kolegos, kuris:

  • administruotų elektroninius dokumentų gavimo kanalus, vykdytų dokumentų registravimą Dokumentų valdymo sistemoje bei jų nukreipimą atsakingiems padaliniams;
  • vykdytų siunčiamų dokumentų registravimą, siuntimą paštu bei elektroniniais kanalais;
  • tikrintų ar siunčiami dokumentai yra teisingai parengti;
  • registruotų kitus įmonės vidaus dokumentus (protokolai, vidaus dokumentai, veiklos sutartys, vidaus teisės aktai) Dokumentų valdymo sistemoje pagal Lietuvos Respublikos ir Įmonės norminių aktų reikalavimus;
  • administruotų elektroninius gaunamų PVM sąskaitas faktūrų gavimo kanalus, vykdytų gaunamų PVM sąskaitų faktūrų registravimą Dokumentų valdymo sistemoje bei jų nukreipimą atsakingiems padaliniams;
  • registruotų ir nukreiptų atsakingiems darbuotojams gautus dokumentus Dokumentų valdymo sistemoje.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtis dokumentų administravimo srityje, naudojant dokumentų valdymo sistemą, būtų privalumas;
  • dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių išmanymas;
  • puikiai mokėti valstybinę lietuvių kalbą, išmanyti bendrinės lietuvių kalbos normas ir su kalbos dalykais susijusius teisės aktus;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba žodžiu ir raštu;
  • gebėjimai dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 056 Eur su mokesčiais (1 056 - 1 584 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .

Kontaktai pasiteiravimui: el.p. cv@registrucentras.lt , tel. +370 694 10038

Dokumentus iki 2024 m. gegužės 29 d. imtinai kviečiame siųsti cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų