Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VYRIAUSIASIS (-IOJI) TEISININKAS (-Ė) (terminuota darbo sutartis)


Struktūrinis padalinys: Teisės departamento Veiklos teisinio reguliavimo skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • rengtų įstatymų, nutarimų, įsakymų ir kitų teisės aktų projektus Įmonės veiklos bei Įmonės tvarkomų registrų ir informacinių sistemų veiklos klausimais;
  • vertintų teisės aktų, jų projektų ir kitų dokumentų įmonės pagrindinės veiklos klausimais atitiktį galiojantiems teisės aktams;
  • rengtų išvadas, teisines rekomendacijas Įmonės pagrindinės veiklos, registravimo, duomenų teikimo ar kitais duomenų tvarkymo klausimais;
  • vertintų kitų institucijų ir įstaigų parengtus teisės aktų, susijusių su Įmonės pagrindinės veiklos sritimis, projektus ir teiktų apibendrintas išvadas dėl jų;
  • nagrinėtų skundus, prašymus registrų, informacinių sistemų klausimais;
  • konsultuotų įmonės darbuotojus skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais.


Šiai pozicijai mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis socialinių mokslų studijų srities teisės studijų krypčių grupės (bakalauro ir magistro arba vientisųjų studijų magistro laipsnis) arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne trumpesnė nei 4 metų teisinio darbo patirtis;
  • išmanymas ir gebėjimas taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinės apsaugos, viešojo administravimo ir civilinius teisinius santykius, įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo nuostatas bei dokumentų rengimo taisykles;
  • patirtis teisėkūros srityje būtų privalumas;
  • puikūs gebėjimai sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
  • mokėjimas analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2187 Eur su mokesčiais (2187 - 3281 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis, galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .
 
 
Kontaktai pasiteiravimui: Sigrida Krikščiūnaitė, el. p. Sigrida.Kriksciunaite@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876.

Dokumentus iki 2023 m. rugsėjo 20 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų