Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VYRIAUSIASIS (-IOJI) SISTEMŲ ADMINISTRATORIUS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: IT Aptarnavimo departamento Darbo vietų priežiūros skyrius
Darbo vieta: V. Kudirkos g. 18-3, Vilnius


Darbo aprašymas:

  • vykdyti kompiuterinės ir organizacinės technikos priežiūrą;
  • vykdyti kompiuterinės ir organizacinės, įskaitant judriojo ryšio telefonus, įrangos paruošimo darbus;
  • vykdyti licencijuotos, legalios programinės įrangos instaliavimo ir atnaujinamo darbus Įmonės vartotojų kompiuterinėse darbo vietose;
  • spręsti incidentus dėl kompiuterinės ir organizacinės įrangos gedimų ar jos naudojimo;
  • teikti pasiūlymus ir vykdyti Įmonės kompiuterinės organizacinės įrangos modernizavimo darbus;
  • aprūpinti padalinio darbuotojus eksploatacinėmis medžiagomis bei vykdyti Įmonės periferinės organizacinės įrangos eksploatacinių medžiagų keitimo darbus;
  • vykdyti nurašomos kompiuterinės įrangos kaupikliuose esančios informacijos sunaikinimo darbus;
  • dalyvauti IT turto administravimo procesuose;
  • teikti pasiūlymus dėl kompiuterinės, organizacinės įrangos įsigijimo, dalyvauti šios įrangos techninių reikalavimų rengime;
  • dalyvauti išduodant kvalifikuoto elektroninio parašo sertifikatus Įmonės klientams.
     

Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas informatikos, matematikos ar technologijos mokslų srityse;
  • ne mažesnė kaip 2 metų panašaus darbo patirtis;
  • gebėjimas diagnozuoti ir šalinti kompiuterinės ir organizacinės, įskaitant judriojo ryšio telefonus, įrangos gedimus;
  • Windows šeimos (Windows 7, 8, 10) operacinių sistemų išmanymas;
  • Gebėjimas dirbti „Microsoft System Center Configuration Manager“, „PDQ“ arba kitu lygiaverčiu kompiuterinės ir programinės įrangos administravimo įrankiu;
  • gebėjimas dirbti IT pagalbos (angl. ServiceDesk) programine įranga;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Reikalavimai pareigybei:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 375 Eur su mokesčiais (1 375 – 2 063 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .

Gyvenimo aprašymą iki 2021 m. spalio 27 d. imtinai kviečiame pateikti e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų