Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

IT PAGALBOS ADMINISTRATORIUS (-Ė) (angl. Service Desk administrator)


Struktūrinis padalinys: IT paslaugų valdymo skyrius
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius
 

Ieškome kolegos, kuris:

  • vykdytų Įmonės registrų, informacinių sistemų ir vidinių IT sistemų veikimo stebėseną ir jų veikimo ribinių apkrovų reikšmių kontrolę;
  • registruotų IT paslaugų prašymus, incidentus, juos prioretizuotų, perduotų vykdymui kitiems padaliniams, kontroliuotų jų vykdymą, eskaluotų vėluojančių užklausų sprendimą;
  • pagal kompetenciją spręstų IT paslaugų prašymus, incidentus;
  • pagal kompetenciją konsultuotų Įmonės darbuotojus IT paslaugų klausimais;
  • rengtų ir teiktų IT paslaugų kokybės ataskaitas;
  • tvarkytų vartotojų konsultavimo žinių bazę.


Šioje pozicijoje svarbu:

  • aukštasis, ar jam prilygintas išsilavinimas, gali būti paskutinių kursų studentas;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas,
  • bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
     

Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 458 Eur su mokesčiais (1 458 – 2 188 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Susidomėjai? Tuomet laukiame Tavo CV!

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .

Kontaktai pasiteiravimui: Aušra Nemkevičiūtė-Balsienė, el. p. Ausra.Nemkeviciute-Balsiene@registrucentras.lt, tel. +370 660 38 511.
Gyvenimo aprašymą iki 2023 m. kovo 8 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų