Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)

 
Struktūrinis padalinys: Klientų aptarnavimo standartų skyrius
Darbo vieta: Lvovo g. 25, Vilnius


Darbo aprašymas:

  • planuoti, kurti, įgyvendinti ir palaikyti projektus susijusius su klientų aptarnavimo gerinimu;
  • rengti, diegti, tobulinti ir palaikyti aukščiausio lygio klientų aptarnavimo standartų procesus;
  • skirti didelį dėmesį klientų aptarnavimo, konsultavimo, paslaugų teikimo („gyvai“, telefonu ir raštu) procesų efektyvinimui;
  • sekti, rinkti ir analizuoti klientų aptarnavimo ir paslaugų teikimo kokybės rezultatus ir ieškoti būdų kaip juos pagerinti;
  • apdoroti ir analizuoti didelės apimties statistinius duomenis ir rengti išvadas;
  • analizuoti įmonės klientų aptarnavimo padalinių, ir komercines paslaugas gaunančių klientų aptarnavimo rezultatus;
  • bendradarbiauti su kolegomis ir kitais padaliniais siekiant bendro rezultato.


Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas socialinių ar gamtos mokslų studijų srityje (matematikos ar informatikos mokslų kryptyje);
  • ne mažesnė nei 4 metų patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar rinkodaros srityse (patirtis dirbant su klientų tyrimais būtų privalumas);
  • turėti puikius analitinius gebėjimus, gebėti rinkti, sisteminti, analizuoti didelius duomenų kiekius, teikti išvadas bei rekomendacijas;
  • turėti vadovavimo projektui bei procesų rengimo ir tobulinimo patirties;puikūs organizaciniai gebėjimai, lankstumas;
  • gebėti sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • turėti gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 564 Eur su mokesčiais (1 564 - 2 346 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše. 
 
Gyvenimo aprašymą iki 2021 m. spalio 29 d. imtinai kviečiame pateikti e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų