Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)

 
Struktūrinis padalinys: Klientų aptarnavimo standartų skyrius
Darbo vieta: Vilnius, Kaunas


Darbo aprašymas:

  • planuoti, kurti, įgyvendinti ir palaikyti projektus susijusius su klientų aptarnavimo gerinimu;
  • skirti didelį dėmesį klientų aptarnavimo, konsultavimo, paslaugų teikimo („gyvai“, telefonu ir raštu) procesų efektyvinimui;
  • sekti, rinkti ir analizuoti klientų aptarnavimo ir paslaugų teikimo kokybės rezultatus ir ieškoti būdų kaip juos pagerinti;
  • apdoroti ir analizuoti didelės apimties statistinius duomenis ir rengti išvadas;
  • rengti, diegti, tobulinti ir palaikyti aukščiausio lygio klientų aptarnavimo standartų procesus;
  • analizuoti įmonės klientų aptarnavimo padalinių, ir komercines paslaugas gaunančių klientų aptarnavimo rezultatus;
  • bendradarbiauti su kolegomis ir kitais padaliniais siekiant bendro rezultato.


Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas socialinių ar gamtos mokslų studijų srityje (matematikos ar informatikos mokslų kryptyje);
  • ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar rinkodaros srityse;
  • darbo patirtis projektų valdyme;
  • darbo patirtis procesų ir paslaugų analizėje, vystyme ir tobulinime;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėjimas savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
  • kritinis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje, tuo pačiu gerinant įmonės klientų poreikius atitinkančius lūkesčius;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį 1 592 Eur su mokesčiais (1 592 - 2 388 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše
 
Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Šiaučiulienė, el. p. Vilma.Siauciuliene@registrucentras.lt, tel. +370 686 41247.

Gyvenimo aprašymą iki 2022 m. gegužės 23 d. imtinai kviečiame pateikti e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų