Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

APRIBOJIMŲ IS SKYRIAUS VEIKLOS ANALITIKAS (-Ė)​


Struktūrinis padalinys: Turto ir apribojimų IS departamentas
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • atliks kuriamo funkcionalumo analizę, ją aprašys ir suderins su produktų vadovais, informacinės sistemos vystytojais (įmonės IT padaliniu);
  • analizuos informacinių sistemų funkcionalumo atitikimą nustatytiems paslaugų teikimo procesams ir reikalavimams, esant neatitikimui, inicijuos neatitikčių šalinimą;
  • analizuos informacinių sistemų paslaugų gavėjų poreikius, pasiūlymus, taip pat duomenų srautus, stebės tendencijas ir rengs pasiūlymus dėl reikalingų pokyčių įgyvendinimo;
  • analizuos informacinių sistemų paslaugų teikimo procesus ir teiks pasiūlymus produktų vadovams dėl procesų tobulinimo; 
  • analizuos informacinių sistemų kaupiamų duomenų kokybę ir teiks pasiūlymus duomenų kokybės tobulinimui; 
  • rengs, atnaujins ir saugos informacinių sistemų techninę dokumentaciją, naudotojų vadovus, vaizdinę medžiagą, vartotojo pagalbą, užtikrins šios medžiagos aktualumą, išsamumą ir kokybę;
  • teiks pasiūlymus informacinių sistemų plėtros ir tobulinimo darbams, dalyvaus rengiant IS plėtros planus ir juos įgyvendinant.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis su informacinėmis sistemomis;
  • veiklos procesų rengimo išmanymas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas.


Tavo privalumai:

  • esi atsakingas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, profesionalus, bendradarbiaujantis, turi nepriekaištingą asmeninę ir dalykinę reputaciją;
  • išmanai Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 798 Eur su mokesčiais (1 798 – 2 698 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše

Kontaktai pasiteiravimui: Greta Masilionytė, el. p. Greta.Masilionyte@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769

Dokumentus iki 2023 m. balandžio 21 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų