Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VEIKLOS ANALITIKAS (-Ė) (ANTSTOLIŲ INFORMACINĖ SISTEMA)

 
Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius

Ieškome kolegos, kuris:
  • analizuotų Antstolių informacinės sistemos (toliau – AIS) paslaugų teikimo procesus, identifikuotų tobulinimo galimybes ir teiktų pasiūlymus Produkto vadovui (-ei);
  • atliktų AIS modernizavimo ir vystymo poreikių analizę bei spręstų dėl naujų funkcijų įgyvendinimo;
  • aprašytų ir derintų kuriamo funkcionalumo sprendimus su produkto vadovu (-e), vystytojais ir IT padaliniais;
  • rengtų funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus AIS kūrimui bei keitimui;
  • nagrinėtų ir vertintų AIS bei jų duomenų mainų sąsajų  techninę dokumentaciją, teiktų išvadas ir pasiūlymus dėl jos pilnumo ir kokybės užtikrinimo, rengtų jos pakeitimus ir papildymus;
  • tikrintų įdiegtų pakeitimų atitikimą procesams ir inicijuotų neatitikčių šalinimą;
  • analizuotų AIS kaupiamų duomenų kokybę ir teiktų pasiūlymus duomenų kokybės tobulinimui;
  • užtikrintų techninės dokumentacijos kokybę ir aktualumą;
  • pagal kompetenciją teiktų informaciją ir konsultuotų kuruojamos srities klausimais.
 
Šioje pozicijoje mums svarbu:
  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtis veiklos analitikos srityje;
  • veiklos procesų rengimo išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba žodžiu ir raštu;
  • gebėjimai dirbti Microsoft Office programų paketu;
  • gebėjimas analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir siūlymus;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
 
Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.
 
Atlyginimas:
  • 2 175 – 3 263 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.

Atranka gali baigtis greičiau, nepriklausomai nuo skelbimo galiojimo laiko, todėl nedvejokite ir pas mus kandidatuokite! :)

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .

Mums svarbiausia – profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės darnia veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.

Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su kandidatais (-ėmis), patekusiais (-iomis) į kitą atrankos etapą.

Kontaktai pasiteiravimui: Kamilė, tel. +370 659 59785 arba cv@registrucentras.lt.

Gyvenimo aprašymą iki 2025 m. vasario 14 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų