Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PERSONALO ATRANKŲ SPECIALISTAS (-Ė )


Struktūrinis padalinys: Organizacijos vystymo departamento Personalo administravimo skyrius
Darbo vieta: Lvovo g. 25, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • vykdys aktyvią klientų aptarnavimo, finansų ir administravimo, registrų, IT, teisės ir kitų sričių darbuotojų paiešką ir atranką;
  • rengs darbo skelbimus, talpins ir atnaujins darbuotojų paieškos portaluose;
  • planuos, koordinuos, organizuos darbuotojų atrankas ir (ar) konkursus, dalyvaus jų pokalbiuose bei vertinime, užtikrins sklandų atrankos proceso administravimą, būnant šio proceso savininku;
  • užtikrins teigiamą kandidatų patirtį viso atrankos proceso metu (nuo pirminio pokalbio telefonu iki pasiūlymo teikimo);
  • prisidės prie įmonės darbuotojų veiklos vertinimo proceso administravimo;
  • bendradarbiaus ir konsultuos padalinių vadovus bei kitus darbuotojus kuruojamų sričių klausimais;
  • dalyvaus kituose su skyriaus veikla susijusiuose projektuose ir iniciatyvose.


Šioje pozicijoje svarbu:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • darbo patirtis personalo valdymo srityje (patirtis vykdant aktyvią darbuotojų paiešką ir atranką būtų privalumas);
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, puikūs dalykinio bendravimo įgūdžiai, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Galime būti įdomūs, nes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1270 Eur su mokesčiais (1270 – 1905 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše
 
Kontaktai pasiteiravimui: Jurgita Adomonienė, el. p. Jurgita.Adomoniene@registrucentras.lt, tel. +370 659 08098

Dokumentus iki 2021 m. gruodžio 7 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų