Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

BUHALTERIS (-Ė) KAUNE


Struktūrinis padalinys: Finansų valdymo departamento Finansų apskaitos ir kontrolės skyrius
Darbo vieta: E. Ožeškienės g. 12, Kaunas
 

Ieškome kolegos, kuris:

  • būtų atsakingas už apskaitos tvarkymą pagal tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus: sąnaudų, ilgalaikio ir trumpalaikio turto apskaita ir kt.;
  • rengtų įvairias su apskaita susijusias ataskaitas bei teiktų informaciją;
  • dalyvautų periodinėse apskaitos, kontrolės bei audito procedūrose;
  • dalyvautų ir teiktų idėjas tobulinant apskaitos procesus.
     

Šioje pozicijoje mums svarbu, kad Tu:

  • turėtum aukštąjį išsilavinimą apskaitos, finansų ar ekonomikos srityje;
  • turėtum ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos ar finansų srityse;
  • išmanytum tarptautinių apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartų, teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
  • gebėtum savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimtum sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręstum kilusias problemas;
  • puikiai gebėtum sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • mokėtum anglų kalbą;
  • mokėtum dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu;
  • gebėtum dirbti su apskaitos programomis - Microsoft Dynamics NAV ar kt.;
  • atitiktum teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • būtum atsakingas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, profesionalus, bendradarbiaujantis, nepriekaištingos asmeninės ir dalykinės reputacijos.
     

Mes Tau galime būti įdomūs, nes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1592 Eur su mokesčiais (1592 – 2388 Eur su mokesčiais) bei papildomai užsidirbti kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Tavo ir įmonės veiklos rezultatų;
  • naudotis mūsų darbuotojams teikiamomis papildomomis naudomis: galimybė dirbti nuotoliu, lankstus darbo grafikas, vidiniai ir išoriniai mokymai, papildomos atostogų dienos bei galimybė rūpintis sveikata.

Susidomėjai? Tuomet laukiame Tavo CV!

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše. 
 
Kontaktai pasiteiravimui: Vitalija Stankevičienė, el.p. Vitalija.Stankeviciene@registrucentras.lt, tel. +370 690 05920

Dokumentus iki 2022 m. liepos 8 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų