Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

REGISTRATORIUS (-Ė) ASISTENTAS (-Ė) MARIJAMPOLĖJE


Struktūrinis padalinys: Turto registrų tvarkymo tarnybos Nekilnojamojo turto registro departamento Marijampolės skyrius
Darbo vieta: Laisvės g. 10, Marijampolė


Ieškome kolegos, kuris:

  • vadovaujant tiesiogiai grupės vadovui ar aukštesnę kvalifikacinę kategoriją turinčiam specialistui nagrinėtų prašymus įregistruoti, išregistruoti Nekilnojamojo turto registro objektus, pakeistų duomenis Nekilnojamojo turto registre;
  • išmanytų Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
  • rengtų Nekilnojamojo turto registro išrašus, pažymas ir kitus dokumentus;
  • parengtų skenavimui dokumentus, kurių pagrindu įregistruojamos/išregistruojamos daiktinės teisės, šių teisių suvaržymai juridiniai faktai (žymos);
  • vykdytų kitus pavedimus neperžengiant kompetencijos ir įgaliojimų.
     

Šioje pozicijoje mums svarbu, kad Tu:

  • turėtum aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • gebėtum savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimtum sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręstum kilusias problemas;
  • gebėtum kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • puikiai gebėtum sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • mokėtum dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programų paketu.
     

Tavo privalumai:

  • esi atsakingas, kruopštus ir iniciatyvus;
  • sugebi dirbti ne tik individualiai, bet ir noriai bendradarbiauji su kolegomis;
  • esi orientuotas į rezultatus;
  • turi nepriekaištingą asmeninę ir dalykinę reputaciją.
     

Mes Tau galime būti įdomūs, nes siūlome:

  • • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • • darbo užmokestį nuo 1115 Eur su mokesčiais (1115 – 1394 Eur su mokesčiais) bei papildomai užsidirbti kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Tavo ir įmonės veiklos rezultatų;
  • • naudotis mūsų darbuotojams teikiamomis papildomomis naudomis: galimybė dirbti nuotoliu, lankstus darbo grafikas, vidiniai ir išoriniai mokymai, papildomos atostogų dienos bei galimybė rūpintis sveikata.

Susidomėjai? Tuomet laukiame Tavo CV!

Pretendentų atranka vyks dviem etapais: pirmas – testas raštu, antras atrankos etapas – pokalbis žodžiu. Į antrą atrankos etapą pakviesime tuos kandidatus, kurie pirmame etape surinks ne mažiau 6 balų (t.y. teisingai atsakys į ne mažiau kaip 60% testo klausimų).

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .
 
Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Kučinskaitė el.p. Vilma.Kucinskaite@registrucentras.lt, tel. +370 694 10038.

Dokumentus iki 2022 m. rugsėjo 12 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų