Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

ORGANIZACIJOS VYSTYMO DEPARTAMENTO VADOVAS (-Ė)

 
Struktūrinis padalinys: Organizacijos vystymo departamentas
Darbo vieta: Lvovo g. 25, Vilnius

Darbo aprašymas:

• formuoti ir įgyvendinti Įmonės žmogiškųjų išteklių valdymo strategiją ir politiką;
• valdyti organizacinę struktūrą, užtikrinti personalo poreikio planavimo visos Įmonės mastu proceso valdymą, įsivertinant strateginius uždavinius bei Įmonės veiklos kryptis;
• užtikrinti efektyvų darbo užmokesčio biudžeto valdymą (planavimą), kontroliuojant Įmonės etatų skaičiaus pagrįstumą;
• užtikrinti atlygio ir papildomų naudų išorinį konkurencingumą ir vidinį teisingumą;
• užtikrinti sklandaus darbuotojų veiklos vertinimo proceso valdymą Įmonės mastu;
• vystyti ir tobulinti procesus darbuotojų pritraukimo, išlaikymo, taip pat darbdavio įvaizdžio srityse;
• tinkamai atstovauti Įmonę santykiuose su Darbo taryba, Profesine sąjunga. Esant poreikiui atnaujinti Kolektyvinę sutartį;
• inicijuoti strategines ugdymo kryptis, organizuoti bendrųjų ir kvalifikacinių mokymų procesus;
• diegti priemones kritinių pareigybių mažinimui.

Reikalavimai pareigybei:

• aukštasis universitetinis išsilavinimas, ne žemesnis kaip magistro laipsnis;
• ne mažesnė kaip 3 metų vadovavimo Žmogiškųjų išteklių valdymo padaliniui patirtis;
• ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje (apimanti visas žmogiškųjų išteklių valdymo sritis: personalo administravimo, atrankų bei naujų darbuotojų įvedimo, darbuotojų veiklos vertinimo, mokymų, atlygio valdymo ir kt.);
• Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
• atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
• puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
• mokėti anglų kalbą B1 lygiu (gebėti rengti ir analizuoti dokumentus, rengti pristatymus anglų kalba, atstovauti įmonei ir pan.)
• gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
• strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:

• galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
• iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
• bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
• darbo užmokestį nuo 4632 Eur su mokesčiais (4632 - 6948 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją.
Privačių interesų deklaracijos pildymo ir teikimo klausimais konsultuoja Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus vyriausioji specialistė Jurgita Šerėnaitė Kaukėnienė (el. p. Jurgita.Serenaite-Kaukeniene@registrucentras.lt, tel. 8 (5) 2507 644).
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.
 
Dokumentus iki 2021 m. rugsėjo 27 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų