Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

ASMENŲ IS DEPARTAMENTO VADOVAS (-Ė)

 
Darbo vieta: Lvovo g. 25, Vilnius

Darbo aprašymas:

• užtikrinti Juridinių asmenų, Gyventojų registrų (toliau – asmenų registrai) ir susijusių informacinių sistemų veiklą ir tinkamą funkcionavimą laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų;
• planuoti, organizuoti, koordinuoti departamento ir jam pavaldžių skyrių veiklą;
• dalyvauti rengiant metodines rekomendacijas asmenų registrų ir susijusių informacinių sistemų tvarkymo klausimais;
• analizuoti departamento veiklos ir jam pavaldžių skyrių veiklos rezultatus ir teikti pasiūlymus dėl jų veiklos tobulinimo;
• analizuoti asmenų registrų ir susijusių informacinių sistemų teikiamų paslaugų poreikius ir teikti pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
• visokeriopai skatinti darbuotojų iniciatyvą ir stiprinti kiekvieno atsakomybę už galutinius darbo rezultatus siekiant užtikrinti tinkamą departamentui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą.

Reikalavimai pareigybei:

• aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas, ne žemesnis kaip magistro laipsnis;
• ne mažesnė kaip 3 metų vadovavimo struktūriniam padaliniui patirtis;
• ne mažesnė kaip 3 metų informacinių sistemų, projektų, susijusių su IS kūrimu, vystymu ir valdymu, patirtis per pastaruosius 7 metus;
• Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas ir taikymas praktikoje;
• atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
• puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
• anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
• gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinomis tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
• strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:

• galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
• iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
• bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
• darbo užmokestį nuo 3 840 Eur su mokesčiais (3 840 – 5 760 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją.
Privačių interesų deklaracijos pildymo ir teikimo klausimais konsultuoja Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus vyriausioji specialistė Jurgita Šerėnaitė Kaukėnienė (el. p. Jurgita.Serenaite-Kaukeniene@registrucentras.lt, tel. 8 (5) 2507 644).
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.
 
Dokumentus iki 2021 m. rugsėjo 16 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos departamento portale


 Atgal  Į puslapio viršų