Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

EL. PARAŠO VEIKLOS ANALITIKAS (-Ė)

 
Struktūrinis padalinys: Bendrųjų IS departamento El. parašo sertifikatų skyrius
El. parašo sertifikatų skyrius atsakingas už patikimumo užtikrinimo paslaugų (kvalifikuoto elektroninio parašo, elektroninio spaudo ir elektroninės laiko žymos) palaikymą, vystymą ir plėtrą.
Darbo vieta: V. Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Darbo aprašymas:

• elektroninio parašo ir kitų patikimumo užtikrinimo paslaugų veiklos procesų kūrimas ir su tuo susijusios dokumentacijos rengimas ir derinimas;
• patikimumo užtikrinimo paslaugų vystymo poreikių analizė ir įvertinimas;
• teisės aktų analizė ir reikiamų patikimumo užtikrinimo paslaugų veiklos procesų bei informacinių sistemų pokyčių inicijavimas;
• nustatytų patikimumo užtikrinimo paslaugų teikimo procedūrų vykdymo priežiūra;
• įmonės teikiamų elektroninio parašo ir kitų patikimumo užtikrinimo paslaugų atitikties į LR bei ES teisės aktų reikalavimams vertinimo organizavimas;
• ataskaitų apie įmonės teikiamas patikimumo užtikrinimo paslaugas teikimas LR institucijoms, atsakingoms už patikimumo paslaugų priežiūrą;
• teisės aktų projektų reglamentuojančių patikimo užtikrinimo paslaugų veiklą nagrinėjimas ir derinimas.

Reikalavimai pareigybei:

• aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• ne mažesnė kaip 2 metų darbo su informacinėmis sistemomis patirtis;
• išmanyti veiklos procesų, informacinių sistemų valdymo, reikalavimų surinkimo ir valdymo metodų principus;
• Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
• puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
• anglų kalbos mokėjimas B2 lygiu;
• gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
• strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:

• galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
• iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
• bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
• darbo užmokestį nuo 1564 Eur su mokesčiais (1564 - 2346 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.

Gyvenimo aprašymą iki spalio 7 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų