Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Klientų užsakymų ir pretenzijų valdymo skyrius
Darbo vieta: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Utena, Tauragė, Marijampolė, Radviliškis, Telšiai, Druskininkai, Jurbarkas, Plungė, Kėdainiai, Raseiniai, Palanga

Ieškome kolegos, kuris:
  • rengtų atsakymus į klientų prašymus ir teiktų duomenis iš įmonės tvarkomų registrų bei informacinių sistemų;
  • vertintų klientų prašymuose nurodytą duomenų naudojimo tikslą ir teisinį pagrindą, priimtų sprendimus dėl jų pagrįstumo;
  • nagrinėtų klientų pretenzijas, rengtų atsakymus ir bendradarbiautų su suinteresuotomis institucijomis;
  • analizuotų pretenzijų priežastis, teiktų įžvalgas ir inicijuotų pokyčius klientų aptarnavimo kokybei gerinti.

Šioje pozicijoje mums svarbu:
  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 1 (vienerių) metų darbo patirtis Registrų centre bei įgyta ne mažesnė nei vyriausiojo klientų aptarnavimo specialisto arba vyriausiojo konsultanto kvalifikacinė kategorija pagal Įmonėje galiojančius „Klientų aptarnavimo centrų ir Konsultacijų centro darbuotojų kvalifikacijos kėlimo ir atestavimo nuostatus“ arba ne mažesnė nei 2 (dviejų) metų darbo patirtis teisės ar viešojo administravimo srityse, sprendžiant klientų skundus ir pretenzijas, analizuojant klientų prašymuose nurodytą duomenų gavimo teisinį pagrindą ar rengiant teisės aktų projektus arba administracinius sprendimus;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • gebėjimai dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • partnerių nuolaidas MELP programėlėje;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;

Atlyginimas:
  • 1920 – 2880 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
 
Konfidencialumą garantuojame bei informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .

Mums svarbiausia – profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.

Kontaktai pasiteiravimui: Vilma, tel. +370 694 10038 arba cv@registrucentras.lt.

Dokumentus iki 2025 m. kovo 19 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų