Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

ESPBI (E-SVEIKATOS) SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)

 
Struktūrinis padalinys: IS vystymo departamento ESPBI (E-Sveikatos) skyrius
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius


Darbo aprašymas:

  • užtikrinti efektyvų ir kokybišką ESPBI (E-Sveikatos) gyvavimo ciklo valdymą;
  • užtikrinti ESPBI (E-Sveikatos) IS palaikymo ir optimizavimo darbų organizavimą bei vykdymą;
  • užtikrinti ESPBI (E-Sveikatos) IS incidentų savalaikę analizę ir reikalingų pakeitimų inicijavimą;
  • užtikrinti ESPBI (E-Sveikatos) IS trečiojo pagalbos tarnybos lygio organizavimą ir vykdymą;
  • užtikrinti efektyvų ir kokybišką Skyriaus veiklos planavimą ir valdymą (įskaitant kritinių pareigybių pamainumo užtikrinimą);
  • užtikrinti sprendimų priėmimą ir veiksmų įgyvendinimą Skyriui nustatytų uždavinių ir priskirtų funkcijų, taip pat darbo organizavimo klausimais reikiamu laiku pagal nustatytą kompetenciją;
  • stebėti, analizuoti ir vertinti Skyriaus veiklos rezultatus, teikti pasiūlymus dėl šio Skyriaus veiklos tobulinimo, efektyvių ir inovatyvių Skyriaus veiklos srities darbų atlikimo būdų;
  • koordinuoti išorinių IS vystytojų veiklą;
  • atstovauti Įmonės interesams santykiuose su valstybės ir savivaldybės įstaigomis ir institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, fiziniais ir juridiniais asmenimis neperžengdamas kompetencijos ir įgaliojimų;
  • pagal kompetenciją inicijuoti viešuosius pirkimus dėl prekių, paslaugų ar darbų pirkimo, kai tai yra reikalinga įgyvendinant Skyriui nustatytus tikslus / uždavinius, vykdant funkcijas;
  • pagal kompetenciją teikti informaciją ir konsultuoti Įmonės darbuotojus kuruojamos srities klausimais.


Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas tiksliųjų mokslų išsilavinimas;
  • vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne trumpesnė nei 3 metų darbo patirtis informacinių technologijų srityje;
  • informacinių technologijų valdymo standartų, metodikų ir gerųjų praktikų išmanymas ir ne trumpesnė nei 3 metų jų praktinio taikymo patirtis;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B2 lygiu;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas išmanymas;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 3 662 Eur su mokesčiais (3 662 – 5 850 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .
 
Kontaktai pasiteiravimui: Greta Masilionytė, el. p. greta.masilionyte@registrucentras.lt tel. +370 690 27769.

Dokumentus iki 2022 m. gegužės 24 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų