Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

DOKUMENTŲ VALDYMO SKYRIAUS VYR. SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Nuotolinių kanalų aptarnavimo centro Dokumentų valdymo skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • administruotų ir prižiūrėtų įmonės dokumentų valdymo sistemą, siūlytų jos tobulinimo sprendimus;
  • užtikrintų elektroninių dokumentų naudojimą ir jų atitikimą teisės aktų reikalavimams;
  • koordinuotų dokumentų apskaitą, saugojimą ir perdavimą valstybiniam archyvui;
  • prižiūrėtų bylų formavimą ir perdavimą įmonės archyvui, kontroliuotų terminus;
  • analizuotų dokumentų valdymo procesus, teiktų rekomendacijas jų gerinimui;
  • rengtų ir derintų dokumentacijos planus bei jų papildymus;
  • vykdytų dokumentų vertinimą ir organizuotų jų atranką saugojimui ar naikinimui. 


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtis dokumentų valdymo ir administravimo srityje;
  • dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių išmanymas
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • gebėjimai dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.


Atlyginimas:

  • 1 920 - 2 880 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.

Atranka gali baigtis greičiau, nepriklausomai nuo skelbimo galiojimo laiko, todėl nedvejokite ir pas mus kandidatuokite!
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .

Mums svarbiausia – profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.

Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su kandidatais (-ėmis), patekusiais (-iomis) į kitą atrankos etapą.

Kontaktai pasiteiravimui: Vilma, tel. +370 694 10038 arba cv@registrucentras.lt.
 
 


 Atgal  Į puslapio viršų