Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PROCESŲ ANALITIKAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Veiklos architektūros ir procesų valdymo skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius
 

Ieškome kolegos, kuris:

  • diegtų ir vystytų procesinio valdymo principus, įrankius ir nuolatinio tobulinimo kultūrą;
  • organizuotų ir vestų mokymus bei teiktų konsultacijas ir pagalbą įmonės darbuotojams veiklos architektūros valdymo, veiklos tobulinimo/meistriškumo metodikų taikymo ir kitais procesų valdymo klausimais;
  • organizuotų įmonės verslo procesų modeliavimo ir tobulinimo darbo grupių veiklą;
  • atliktų esamų procesų optimizavimo ir automatizavimo galimybių analizę, teiktų pasiūlymus ir juos pristatytų suinteresuotiems asmenims, užtikrintų sutartų veiksmų įgyvendinimą;
  • dalyvautų aktualaus įmonės veiklos architektūros modelio, leidžiančio lengviau ir greičiau suvaldyti pokyčius, kūrime, diegime ir palaikyme;
  • atliktų įmonės procesų aprašų peržiūrą, užtikrintų aprašų atitikimą įmonės nustatytam standartui ir gerosioms procesų modeliavimo praktikoms;
  • dalyvautų procesų efektyvumo matavimo rodiklių nustatymo bei jų stebėsenos sistemos kūrime.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • procesų valdymo, analizės ir optimizavimo metodikų bei įrankių išmanymas;
  • procesų valdymo, analizės ir optimizavimo, veiklos meistriškumo (LEAN, 6 Sigma ir/ar panašių), pokyčių valdymo metodų bei įrankių diegimo praktinė patirtis didėlėje organizacijoje (būtų privalumas);
  • patirtis veiklos procesų architektūros kūrime (būtų privalumas);
  • mokėjimas modeliuoti procesus specializuotu procesų modeliavimo įrankiu (Promapp, ARIS, Visio, Bizagi ir kt.) taip pat būtų privalumas;
  • patirtis ir gebėjimas moderuoti diskusijas, mokymų sesijas;
  • analitinis mąstymas, gebėjimas formuluoti įžvalgas remiantis duomenimis, teikti pasiūlymus dėl galimų sprendimų ir pristatyti juos suinteresuotiems asmenims;
  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą; 
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 384 Eur su mokesčiais (2 384 - 3 576 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis, galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .
 

Kontaktai pasiteiravimui: Greta Masilionytė, el. p. Greta.Masilionyte@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769

Gyvenimo aprašymą iki 2023 m. rugsėjo 20 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.
 


 Atgal  Į puslapio viršų