Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PROCESŲ ANALITIKAS (-Ė)

 
Struktūrinis padalinys: Veiklos architektūros ir procesų valdymo skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius

 

Ieškome kolegos, kuris:

  • organizuotų įmonės verslo procesų modeliavimo ir tobulinimo darbo grupių veiklą;
  • atliktų esamų procesų optimizavimo ir automatizavimo galimybių analizę, teiktų pasiūlymus ir juos pristatytų suinteresuotiems asmenims, užtikrintų sutartų veiksmų įgyvendinimą;
  • organizuotų mokymus bei teiktų konsultacijas ir pagalbą įmonės darbuotojams veiklos architektūros valdymo, veiklos tobulinimo/ meistriškumo metodikų taikymo, procesų valdymo klausimais;
  • dalyvautų aktualaus įmonės veiklos architektūros modelio, leidžiančio lengviau ir greičiau suvaldyti pokyčius, kūrime, diegime ir palaikyme;
  • atliktų įmonės procesų dokumentacijos peržiūrą, užtikrintų dokumentacijos atitikimą įmonės nustatytam standartui ir gerosioms procesų modeliavimo praktikoms;
  • dalyvautų procesų efektyvumo matavimo rodiklių nustatymo bei jų stebėsenos sistemos kūrime;
  • diegtų ir vystytų procesinio valdymo įrankius ir kultūrą.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • procesų valdymo, analizės ir optimizavimo metodikų bei įrankių išmanymas;
  • procesų valdymo, analizės ir optimizavimo, veiklos meistriškumo (LEAN, 6 Sigma ir/ar panašių) metodų bei įrankių diegimo praktinė patirtis didėlėje organizacijoje (būtų privalumas);
  • patirtis veiklos procesų architektūros kūrime (būtų privalumas);
  • mokėjimas modeliuoti procesus specializuotu procesų modeliavimo įrankiu (Promapp, ARIS, Visio, Bizagi ir kt.) taip pat būtų privalumas;
  • analitinis mąstymas, gebėjimas formuluoti įžvalgas remiantis duomenimis, teikti pasiūlymus dėl galimų sprendimų ir pristatyti juos suinteresuotiems asmenims;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 245 Eur su mokesčiais (2 245 – 3 367 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .

Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Kučinskaitė, el. p. Vilma.Kucinskaite@registrucentras.lt, tel. +370 69410038

Gyvenimo aprašymą iki 2022 m. spalio 6 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.
 


 Atgal  Į puslapio viršų