Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VYRESNYSIS (-IOJI) ANALITIKAS (-Ė) VEIKLAI

 
Struktūrinis padalinys: Finansų planavimo ir analizės skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • padėtų ruošti metinį įmonės biudžetą, atnaujintų strateginio veiklos plano finansinius planus, vykdytų stebėseną ir kontrolę;
  • skaičiuotų kaštų ir naudos analizes, ataskaitas investicijų įtraukimui, planavimui;
  • analizuotų ir skaičiuotų planuojamus valstybės biudžeto asignavimų poreikius;
  • pagal poreikį rengtų įmonės veiklos ataskaitas (metinę ir tarpinę);
  • ruoštų skaičiavimus, įmonės veiklų pelningumo ataskaitas;
  • dalyvautų/rengtų analizės modelius integruojant įvairius duomenų šaltinius tinkamam sprendimų priėmimui;
  • pagal kompetenciją ruoštų skaičiuotinas ataskaitas, rengiant atsakymus į ministerijų ir kitų institucijų paklausimus.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas socialinių mokslų, ekonomikos, finansų srityje;
  • ne mažesnė kaip 2 metų profesinio darbo patirtis veiklos planavimo, finansinės ar ekonominės analizės srityse;
  • Navision, Microsoft Dynamics 365 Business Central programų išmanymas;
  • analitinis mąstymas, gebėjimas suprasti, apibendrinti bei tinkamai atvaizduoti informaciją;
  • puikus gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.


Atlyginimas:

2 380 - 3 800 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.

 
Atranka gali baigtis greičiau, nepriklausomai nuo skelbimo galiojimo laiko, todėl nedvejokite ir pas mus kandidatuokite!
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 
Mums svarbiausia profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.
 
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su kandidatais (-ėmis), patekusiais (-iomis) į kitą atrankos etapą.
 

Kontaktai pasiteiravimui: Greta, tel. +370 690 27769 arba cv@registrucentras.lt

Gyvenimo aprašymą kviečiame teikti iki 2025 m. vasario 22 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų