Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PAJAMŲ IR ATSISKAITYMŲ ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYR. SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Finansų apskaitos departamento Pajamų ir atsiskaitymų administravimo skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • vykdytų priskirto proceso vadovo pareigas;
  • kontroliuotų PVM sąskaitų faktūrų formavimą, rengtų ir teiktų PVM sąskaitas-faktūras pirkėjams jų pasirinktu būdu;
  • vykdytų pajamų bei debitorinio ir kreditorinio įsiskolinimo apskaitą paslaugų apskaitos sistemoje (PAS);
  • rengtų ir teiktų apskaitos duomenis atsakingiems padaliniams;
  • formuotų PAS išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registrą perdavimui Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (i.SAF) ir užtikrintų pateiktų duomenų teisingumą;
  • atliktų funkcijai priskirtas kontroles;
  • vykdytų priskirtų pirkėjų atsiskaitymų priežiūrą;
  • atliktų pirkėjų skolų ir gautų išankstinių apmokėjimų inventorizaciją;
  • esant poreikiui atstovautų padalinį projektuose.


Šioje pozicijoje svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis apskaitos, finansų ar ekonomikos srityse;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas (žodžiu ir raštu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę  Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 760 Eur su mokesčiais (1 760 - 2 640 Eur su mokesčiais) bei papildomai užsidirbti kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Tavo ir įmonės veiklos rezultatų;
  • naudotis mūsų darbuotojams teikiamomis papildomomis naudomis: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.


Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 
Kontaktai pasiteiravimui: el.p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 694 10038

Dokumentus iki 2024 m. balandžio 17 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.
 


 Atgal  Į puslapio viršų