Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

IT PASLAUGŲ VALDYMO SKYRIAUS SISTEMŲ ADMINISTRATORIUS (-Ė)

 
Struktūrinis padalinys: IT paslaugų valdymo skyrius
Darbo vieta: V. Kudirkos g. 18-3, Vilnius
 
Darbo aprašymas:
  • vykdo Įmonės registrų, informacinių sistemų ir vidinių IT sistemų veikimo stebėseną ir jų veikimo ribinių apkrovų reikšmių kontrolę;
  • registruoja IT paslaugų prašymus, užklausas, incidentus, įskaitant kibernetinio saugumo pažeidimo incidentus, problemas, jas prioretizuoja, perduoda vykdymui kitiems padaliniams, kontroliuoja jų vykdymą, eskaluoja vėluojančių IT paslaugų prašymų, užklausų, incidentų, problemų sprendimą;
  • pagal kompetenciją sprendžia IT paslaugų prašymus, užklausas, incidentus, problemas;
  • koordinuoja Įmonės registrų, informacinių sistemų, vidinių IT sistemų atnaujinimų diegimą;
  • vykdo IT turto ir paslaugų sutarčių administravimą;
  • valdo IT konfigūracijos valdymo duomenų bazę;
  • eksploatuoja Įmonėje naudojamas IS stebėsenos sistemas;
  • administruoja Įmonėje naudojamą paslaugų tarnybos informacinę sistemą;
  • rengia ir teikia IT paslaugų kokybės ataskaitas;
  • pagal kompetenciją konsultuoja Įmonės darbuotojus IT paslaugų klausimais;
  • pildo, naudoja ir tvarko vartotojų konsultavimo žinių bazę;
  • pamaininis darbo grafikas (24/7);
  • užtikrina tinkamą Skyriaus sistemų administratoriui nukreiptų prašymų, pareiškimų, skundų nagrinėjimą.
 
Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis išsilavinimas informatikos, matematikos mokslų srityse;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • gebėjimas dirbti ServiceDesk programine įranga;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
     
Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1195 Eur su mokesčiais (1195 – 1793 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše

Kontaktai pasiteiravimui: Edita Šimanec, el. p. edita.simanec@registrucentras.lt, tel. +37060997861

Gyvenimo aprašymą iki 2022 m. sausio 28 d. imtinai kviečiame pateikti e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų